Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sluit mij daar bij aan, geur is echt lekker maar verder is echt jammer dat je geen cakes en grote boxen kunt stoken, ja het kan wel maar geeft niet echt een ontspannen gevoel van dat het mag. Rare regels allemaal. Goed dat Duitsland ook niet kan, nu Belgie ook nog, wij niet, niemand niet. Vindt het echt krom, België dat gewoon alle dagen verkoopt en ook nog flink wat zwaar spul, pleur daar ook het knal eruit en ook gewoon 3 dagen van tevoren verkopen, trek alles gewoon gelijk dan is overlast ook sneller afgelopen.
Leest zo wat beter.![]()
En oja, voor de hand liggende tip: ga morgen zo snel je kan naar de winkel om cat 1 in te slaan want voor je het weet zijn de winkels weer dicht….
beste torr...
het is natuurlijk ieder zijn eigen beleving....en ik kan je alleen maar mijn beleving delen.
de ene vind er geen mallemoer aan de ander vind toch wel heel leuk als alternatief want laten we eerlijk wezen iedereen steekt liever cat2 af maar het is nu eenmaal door dit fantastische kabinet verboden (hopelijk volgend jaar niet meer)..
we zijn altijd met een grotere groep en altijd familie eigenlijk...de 20jarigen vinden het niet veel...de 10jarigen vinden het top...en specifiek de 50plussers(ik en mijn broer zijn eigenlijk de grootste freaks)vinden het ook superleuk om cat1 te stoken, misschien omdat wij het nogstalgisch vinden omdat wij eind jaren 70 voor het eerst ook vuurwerk af mochten steken dus deze kleine producten brengen zeker herrinneringen boven.
daarom beginnen we ook 18.00uur en genieten we er ook echt van...je kan altijd wat projecten in elkaar flansen en gewoon genieten...
ik kan me eigen geen jaarwisseling voorstellen zonder vuurwerk en als dat dan cat1 is...so be it....
de geur....het geluid...gewoon alles bij elkaar...en ja ook bij ons gaat er om 00.00uur wat heel moois de lucht in maar de uren ervoor en erna is klein spul stoken gewoon leuk.....
Iedereen beleeft de jaarwisseling anders maar dit is onze beleving...
wij wensen jou en alle freaks natuurlijk een topjaarwisseling en hopelijk hebben we het volgend jaar weer over de rubro, vuurwerkmania en zena cakeboxen.....en niet over dit onderwerp![]()
Wat een ontzettend leuke reactie Bizzy. Ik vind het geweldig om te lezen dat jij en je broer het verbod op F2 op zij kunnen zetten en van cat 1 kunnen genieten. Ik zelf heb het vorig jaar geprobeerd, had best wel wat gekocht, maar eenmaal buiten kon ik die knop simpelweg niet omdraaien en stond met een gezicht als onweer alles maar op het vuur te gooien. Het is en zou nooit mijn ding worden.
Voor jou en je broer ook een fijne jaarwisselingHier komt het heus wel goed hoor
![]()
Ik verheug me niet op het vegen.... Zo veel van die zooi blijft in z'n geheel liggen...
Vuurton erlangs.ben je zo van die meuk afIk verheug me niet op het vegen.... Zo veel van die zooi blijft in z'n geheel liggen...