Hoe kom jij aan je nick?

Ik heb ooit toen ik 13 was voor een digitale toets op de middelbare een geautomatiseerd wachtwoord gekregen van 6 letters. Ik was toen ook opzoek naar een game nickname. En vond dat wachtwoord wel cool klinken. En die naam heb ik altijd gehouden. Geen coole bijnaam gerelateerd aan iets dus, maar wel een originele naam :)

De Black Ice van de Duitse Lidl markeerde voor mij een beetje een “point of no return”. De fascinatie voor vuurwerk was er al veel eerder, maar met deze cake begon een tijdperk waarin ik ook echt meer wilde investeren in mijn eigen collectie (in plaats van vooral meegenieten van wat de buurt afsteekt). Sindsdien wordt het elk jaar gekker:bonk:

Geen idee meer hoe ik er op ben gekomen eigenlijk, een of andere afwijking die ervoor gezorgd heeft dat dat in me opkwam :confused:

Vroeger een spelletje gespeeld genaamd vuurwerkgevecht, toen bedacht dat ik dat pyro-freak super was. Die naam was hier al ingebruik dus maar wat met streepjes gedaan zodat het gewoon kon

Mijn nickname is er nou niet 1 waarvan je denkt: Goh die past goed in dit wereldje!

Vroeger het spel Omerta/Barafranca heel veel gespeeld. T bestaat nog steeds trouwens. Hele “maffiagroepen” ontstonden er via toen de “mIRC” chat.
Detective was daar mijn game name en die klakkeloos zonder enige vorm van nadenken in gebruik genomen op vwc….. achteraf gezien…. Naja je snapt het wel.:frusty:

Back
Bovenaan