Hoe is het met jouw FOMO?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na vandaag nog steeds geen last van FOMO gehad, heb het ook alle producten netjes kunnen "terug" regelen. Ik denk bij vele hier niet.
Daarom zeg ik geen FOMO, maar zeg ik FUBAR ( google hier maar op haha )
Die afkorting die ken ik wel,en ja voor sommige zou t best eens een beetje kunnen kloppen 😂 :p

Het wordt hier met de dag weer erger. Shit moet ik niet nog deze hebben?, of deze? Het gaat maar door. Tot nu toe weet ik mij wel in te houden gelukkig. Alleen dit wordt natuurlijk elke dag erger.

Ik kan de term FOMO ff niet vatten maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Maar in dit geval heb ik dat zeker omdat Vathorts heeft laten weten alle voorbestellingen te laten annuleren.
Kortom in zekere zin kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Ik ben tenminste blij dat ze het op tijd gezegd hebben dus aan de bak maar weer.

Hoezo 'concurrent'. Je bent toch zelf helemaal vrij in wat en waar je iets koopt?

Fomo = fear of missing out. Oftewel angst dat je iets mist, hoofdzakelijk als een grote groep het veel over dat product heeft.

Bv: als je nu geen budget meer hebt maar toch nog een karto cairo gaat bestellen omdat iedereen daar zo lyrisch over is en jij vind dat de cairo dan toch echt wel in je collectie moet hebben want anders...... dan heb je wel last van Fumo.

Hoezo 'concurrent'. Je bent toch zelf helemaal vrij in wat en waar je iets koopt?

Fomo = fear of missing out. Oftewel angst dat je iets mist, hoofdzakelijk als een grote groep het veel over dat product heeft.

Bv: als je nu geen budget meer hebt maar toch nog een karto cairo gaat bestellen omdat iedereen daar zo lyrisch over is en jij vind dat de cairo dan toch echt wel in je collectie moet hebben want anders...... dan heb je wel last van Fumo.
Haha, dat weet Jan ook wel.. hij helpt zijn eigen zaak om zeep als hij bij de concurrent inslaat..

Jan, jij mag alleen Wolff kopen.. Het is helaas niet anders. De rest moet je of in het assortiment opnemen of voor ons overlaten :p2 :p

Haha, dat weet Jan ook wel.. hij helpt zijn eigen zaak om zeep als hij bij de concurrent inslaat..

Jan, jij mag alleen Wolff kopen.. Het is helaas niet anders. De rest moet je of in het assortiment opnemen of voor ons overlaten :p2 :p
Haha gelukkig begrijp jij het direct. Snap wel dat nog niet iedereen direct mijn thumbnail herkent want zo actief op de andere fora ben ik nou ook weer niet. Komt omdat het ergens anders te druk is 🙃

Dit neemt sterk toe merk ik, met name dat ik nog echt rondkijk wat ik weer vergeten ben van hetgeen in januari zo positief is opgevallen.
Ook al kan het niet meer tegen de scherpste deals, ik wil niet in januari weer erachter komen dat je zomaar 10 producten echt op de must have lijst had staan.

Helemaal geen last van. Mooie lijst met enkele producten die ik al jaren wilde, dus keihard aan het voorgenieten.

Fear Of Missing Out
Ik snap nou wat je bedoelt . Afgelopen vrijdag een behoorlijk gat gevallen in mijn collectie . Niet te min vandaag opnieuw aan de bak gemoeten om dat gat te dichten dus wat dat betreft heb ik ff geen FOMO.
Het is even een kwestie van geduld hebben tot het geld is terug gestort op de rekening zo dat ik weer verder kan gaan kijken.
Ik heb dit jaar geen klappers om mee te beginnen dus moet ik wat anders verzinnen wat daar op lijkt zoals bijvoorbeeld grote knetter fonteinen. Dus in die zin zeker een FOMO.
Maar uiteindelijk heb je ook een keer een punt dat je denkt klaar .

Het FOMO gevoel heb ik lang kunnen onderdrukken, maar ik merk dat het toch steeds meer aanwezig is. Met name een goede fluitcake of een dikke fontein zou ik nog graag aan de collectie toevoegen. Heb het gevoel dat ik toch een aantal parels hiervan heb gemist en probeer dat nu weer te bekijken zodat ik niet baal op de dag der dagen.

Goede fonteinen daar is nog wel aan te komen denk ik,afhankelijk van waar je huis staat en hoever je er voor wil rijden.
Fluitbakken,dan heb ROTP en wellicht nog een andere verdwaalde versie van een ander merk,en dan is t op.
Die aparte effecten,dat word in rap tempo als maar minder 🤔

Goede fonteinen daar is nog wel aan te komen denk ik,afhankelijk van waar je huis staat en hoever je er voor wil rijden.
Fluitbakken,dan heb ROTP en wellicht nog een andere verdwaalde versie van een ander merk,en dan is t op.
Die aparte effecten,dat word in rap tempo als maar minder 🤔

De ROTP is hier gelukkig al besteld. Da's dus prima in orde, maar wil graag nog wat anders qua fluit. Dat houd inderdaad niet over. Voor fonteinen ben ik vooral wel benieuwd naar producten zoals vergelijkbaar met de Crackling Conic van Lesli. Wellicht dat we met de afhaaldagen nog e.e.a. gaan scoren.

ik heb meer dan genoeg besteld en ook rekening gehouden met het weer dus geen goudbakkenn etc.

Mocht het dit jaar eindelijk weer eens perfect weer worden, met 2 beaufort wind , geen regen en een prachtige heldere nacht dan trek ik de 28e nog wel even flink te portemonnee..

De FOMO is hier heftig aanwezig, gewoon niet leuk haha. Zoveel producten die ik eigenlijk niet wil missen maar je kunt gewoon niet alles hebben 😅 erg lastig soms

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan