Hoe haal je je vuurwerk op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoe haal je je vuurwerk op? Met de fiets, lopend, openbaar vervoer, met de auto of met de bedrijfsbus? Met je zoontje, je vader of gewoon alleen? Trek je een trui of vest aan met reclame voor je YouTubekanaal of met een speciale pyro-opdruk of ga liever zo anoniem mogelijk? Draai je onderweg je favoriete pyromuziek of geniet je gewoon van het stille winterse landschap wat aan je voorbij trekt? Kortom: hoe maak jij de rit der ritten?

Met de auto! Is wel zo makkelijk. Afgelopen jaar veel alleen gereden of met mn zusje erbij, ik vind het allemaal prima. Top 2000 aan en gaan :kerst:

Lekker met de auto, Tidal playlist op en genieten van de sfeer. Buiten de afstand is het mij iets teveel om op de fiets op te halen😁

Auto! Twee dagen, routes in een mooi rondje, ontbijtstops ingecalculeerd. Top2000 aan, koffie mee. Altijd leuk.

Dit is altijd een hele puzzel. Van het afhalen in delen van ca 25kg naar de verdeeladressen. Op oudejaarsmiddag alles ophalen en naar schietadres. Afhalen en verdelen vergt een heel wat planning allemaal.

Met de auto, samen met de vrouw en/of vrienden en probeer het ook nog zo te plannen dat we met afhalen ook nog bekende zien.

Met mijn eigen auto de 'hoofd' bestelling en met de auto van mijn moeder de andere winkels/bestellingen af. Die Kia Picanto van haar rijd namelijk lekker zuinig haha 😁.

Zoals velen met de auto. De grotere bestelling haal ik het liefst gewoon alleen op. Maak ik dan een mooi rondje van. Uiteraard met eigen bammetjes mee want hoe verleidelijk een Macje tussendoor ook is, voor dat geld heb je er weer een extra cakeje erbij. Muziekje op en gaan! Tussendoor ga ik met de kids wat lokale winkels af om wat sfeer te proeven en wat klein spul of verrassingen te scoren.

Zoals velen met de auto. De grotere bestelling haal ik het liefst gewoon alleen op. Maak ik dan een mooi rondje van. Uiteraard met eigen bammetjes mee want hoe verleidelijk een Macje tussendoor ook is, voor dat geld heb je er weer een extra cakeje erbij. Muziekje op en gaan! Tussendoor ga ik met de kids wat lokale winkels af om wat sfeer te proeven en wat klein spul of verrassingen te scoren.
Haha, geweldig.. Ik pak wel gewoon een BigMac 🤪 alleen vind ik altijd wel een beetje saai, en als je ergens een bak ophaalt is het zwaar..

Met de auto,vaak samen met een maatje van me.
Meestal 2 tripjes op 2 verschillende dagen.
Ik bestel namelijk vaak ergens anders als hij doet en ik wil het op de 1ste dag al halen.
Hij haalt t vaak op op de 2e dag of zelfs de laatste dag,zolang kan ik niet wachten hoor 🤪

auto, dit jaar op zaterdag een keer met het hele gezin voor één bestelling naar Friesland. Vorig jaar alleen met me zoontje geweest. Maandag met me vader de andere bestellingen ophalen.

Met de auto en met mijn dochtertje.Neem der al van haar geboorte mee en wordt dit jaar 3. Plan vaak alle winkels in 2 dagen.

Met de auto. Muziek (TOP2000) aan, kinderen mee, en gaan met die banaan. Lekker nog een dagje naar Duitsland voor de sfeer en een bestelling. Nu al zin in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan