Hitmen

208ikqr.png

De Hitmen vaak op demo's gezien en deze moest en zou in de collectie komen.
Dat is ook gelukt en heb hier erg van genoten. Pracht van een cake met veel variatie.

Deze was mij ook al meerdere demo's erg opgevallen door zijn diversiteit en mooie kleurrijke boeketten. Tijdens het ophalen vond ik deze cake erg licht wegen, net alsof het een dummy bedroeg. Echter was dit niet het geval, want hij presteerde echt als een rammer alleen de finale haperde ietwat. Nieuw top product van wolff met weer een mooi label.

Gefilmd met een gopro dus niet ideaal voor vuurwerk, mooist in HD:

Gelukkig deze cake ook nog gezien, weer eentje die ik voor het label alleen toch wil hebben. Effecten zijn rustig, maar mooi, leuke cake om even rustig van te kunnen genieten.

Heerlijke bak met veel variatie en prachtige finales. Ben het helemaal eens met Mattenfreak hierboven wat betreft het rustig genieten!

Film is helaas wat schokkerig

Heerlijke bak met veel variatie en prachtige finales. Ben het helemaal eens met Mattenfreak hierboven wat betreft het rustig genieten!

Film is helaas wat schokkerig

Haha, omstanders vonden hem ook mooi, of niet dan? :)

Mooie cake om per stuk te schieten vind ik zelf!

wie heeft ervaring met deze cake. heeft deze keek grote boeketten op de film zien ze er best klein uit en is de uitwerking goed en hoe is de burst

wie heeft ervaring met deze cake. heeft deze keek grote boeketten op de film zien ze er best klein uit en is de uitwerking goed en hoe is de burst

Je kan als eerste misschien de 4 pagina's doorlezen. Afgelopen jaar gezien was een leuke cake, al vind ik het een cake die vooral in de vooravond leuk is. Burst is oké, niet heel hard gewoon normaal. Effecten waren ook goed, maar niet echt speciaal. Niet heel erg groot.

Maar zoals je hierboven kan lezen, het is een echte cake om even rustig naar te kijken. Dus ik vind de vooravond echt geschikt voor deze cake.

Gisteren gezien bij Kuiper:)

Prachtige cake! Begint rustig met mooi gekleurde boeketten. Daarna een heerlijk salvo fluiters. De boeketten aan het einde zijn echt gigantisch groot! Zeker een aanrader voor 35 euro.

Leuke cake om een keer meegemaakt te hebben! Prachtige kleuren aan het begin met mooie blinkers. Verrassende fluit tussendoor. Desondanks alleen met wat korting aan te bevelen.

Die laatste boeketten komt me toch een klap vanaf, heerlijk!

Had hem dit jaar voor het eerst. De fluiters waren sterk, had ik niet verwacht. Verder erg goed uitgewerkte boeketten, mooie kleuren en combinaties van effecten. Ook mooi de opbouw van kaliber. Een mini showtje in een cake.

Back
Bovenaan