Hitmen

Echt een leuke cake, eentje die mij ook zeker opviel tijdens de demo qua effecten. Het label viel me direct op toen ik de productfoto's zag, supervet label, en dan ook nog eens een nette prijs, wat mij betreft een cake die erbij komt!

Mooie cake, maar 25 euro zou beter bij hem passen. Label is mooi, maar het gaat toch om de inhoud. Dat ding gaat na afloop zo de conainer in. Mischien dat ze dan de cake wat goedkoper kunnen maken.

Moet deze er dit jaar echt bij hebben. In Tiel vond ik hem al top en dat was gister weer het geval. Leuk hebbedingetje!

Per twee mooist in HD:

deze ook op de demo gezien bij deknallendeketel in almere. voor mij echt nu al de beste nieuwkomer van het jaar. geen bedrog wat ik had gezien met de winkeliersdemo eerder dit jaar. is gewoon echt een aanrader.

Deze staat ook zeker op mijn lijst!

Wat een geweldige bak, harde burst, grote boeketten met mooie heldere kleuren en veel variatie!

Eerste paar schoten, waren vrij klein, en iets zachtere knallen dan de overige potten die ik had.
De salvo's waren wel mooi, waar de knallen weer goed te horen waren.

Ook bij deze, is deze in mijn straat anders uitgekomen dan dat ik van de filmpjes had verwacht.
Maar of ik hem voor die prijs volgend jaar weer aanschaf, ik weet het niet.

Back
Bovenaan