Helaas is dit niet echt het geval. Het zwaardere vuurwerk heeft een CE-keurmerk, wat wil zeggen dat het officieel binnen de EU 100% legaal is. Zolang Nederland deel uitmaakt van de EU is het zwaardere voorwerk ook in Nederland legaal, waarbij het niet uitmaakt wie dit ontkent en hoe vaak hij/zij het ontkent. Begrijp me niet verkeerd, het andere dat je hebt gezegd klopt helemaal.
hoi maxwell,
Wat jij zegt is niet echt juist. Dus omdat het mag in bepaalde landen in Europa is het ook legaal in Nederland? Volgens EU richtlijnen mag je bepaalde categoriën weigeren. Daarbij komt dat die nieuwe regelgeving in 2017 ingaat dacht ik.
Verder vindt ik het jammer dat je de discussie al sloopt voordat hij is begonnen door te zeggen dat het niet uitmaakt wie het ontkent en hoe vaak dit gebeurt.
Ik wil jou uitdagen om met harde bewijzen te komen voor de uitspraken die je doet. Dus europese regelgeving en aanvullende regelgeving in Nederland. Als je me dat kunt laten zien dat zal ik met alle liefde het met je eens kunnen zijn dat het qua regelgeving in ieder geval mag, los van mijn eigen mening.
Greetzz