Hilversum 05-05-2011

Oeh de buizen voor de waterbommen liggen ook al klaar......

e-nw-riepel-buizen.jpg

Dat wordt een spektakel....

Oeh, Ramon en ik kunnen er helaas niet bij zijn. Ramon moet helaas werken dus heb ik geen vervoer. :(

Ik wacht met smart op jullie beelden. :)

Op Bevrijdingsdag is er traditiegetrouw vuurwerk op het Laapersveld.
In verband met de droogte is de Brandweer extra alert.
De Brandweer acht de afstand tussen de natuur en het Vuurwerk
veilig genoeg om het Vuurwerk zoals elk jaar af te steken.

Om 22.30 uur begint het spektakel.

http://www.hilversum.nl/

Zowww de spulletjes liggen al klaar.
straks nog ff wat boodschappies doen, en dan maar eens de trein opzoeken vanmiddag samen met jappy-b.

tot vanavond allemaal !

Nou nog een paar uurtjes tot vanavond.Ben erg benieuwd wat bombers er van gaat maken. Maar als ik hun berichten zo is op het forum heb gelezen. Word het een avondje om nooit meer te vergeten. Ik verwacht dus sowieso een dikke salute finale ala Azuma :D

Tot vanavond Patrick.

We zullen zien wat het word, ik heb mn camera mee.
Ik ben er ook bij samen met Tunit en Ajax0251.

Ik kreeg een belletje vanuit hilversum of ik de al geplaatste film van de opbouw van het forum af wou halen, omdat dit zonder hun toestemming was gedaan:)

bij deze dus

Tot vanaaf:bye:

komt tie wel terug dan?
Want vond het wel een informatief filmpje namelijk, erg leuk en ook nog eens leuke reclame voor Bombers.
greettzzz

Staan toch geen dingen in die bedrijfsvertrouwelijk zijn??? Gaat het nu puur omdat iemand van vwc van tevoren geen toestemming heeft gevraagd? Laat het filmpje dan gewoon erop staan en attendeer diegene daar gewoon op. Ik vind het maar zielig.

filmpje staat nog steeds op youtube bij de gebruiker drakesun, oftewel darksoul.
Das dan een beetje krom, vind je niet?

Ik kreeg een belletje vanuit hilversum of ik de al geplaatste film van de opbouw van het forum af wou halen, omdat dit zonder hun toestemming was gedaan:)

bij deze dus

wat maakt dat nou uit?! :bonk: kan toch enkel positieve reclame zijn zo vlak voorietijd, of schamen ze zich?! :bonk:

copyright gezeik tot 't naadje hiero

bij deze dus

Vaag gedoe...

En eigenlijk ook wel wat raar, het lijkt bijna wel of dit forum niet meer onafhankelijk/ onpartijdig is op deze manier.

Ooit gehoord van persvrijheid?

Persvrijheid, de vrijheid om journalistiek te bedrijven en te publiceren, is een onmisbare factor voor een goede werking van de journalistiek. Deze factor is in de meeste westerse landen gegarandeerd in de grondwet, zoals dat in Nederland en België het geval is.

Darksoul bedankt overigens voor het filmpje. Gaat wel een indrukwekkende show worden zo te zien.

Veel plezier allemaal!!!

Laatst bewerkt:
Ik heb t gevoel dat dit topic nog wel wat meer pagina's gaat krijgen.
Wacht met smart op de beelden, iedereen veel plezier iig.

-edit- heb t filmpje net bekeken, de opbouw ziet er opzich allemaal strak georganiseerd uit.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan