Tja, Hilversum, wat moet ik er over zeggen..
Laat ik allereerst Morris bedanken voor de super gezellige meeting. Quiz die was georganiseerd was goed en de rest was ook goed geregeld.
Toen kwam de show, althans, was het een show?
Zoals al is gezegd en wat er te zien is op de films was het inderdaad een hoop tegelijk de lucht in raggen. Met de producten die Bombers gister tot hun beschikking had, hadden ze een hele mooie show kunnen schieten. De kwaliteit was dik in orde.
Verschillende thema's zoals: Crossettes, mines, het consu gedeelte, het letterbord (overigens met erg goede tekst voor mijn gevoel. Het 5 mei aspect naar voren halen is in dat opzicht goed gelukt.) De Hoogmoedjes (erg indrukwekkend, maar was dit niet beter voor de finale?) Ook dikke tails waren aanwezig, had ook een mooi thema geweest kunnen zijn. En dan houden we de shells nog over, daar heb ik volgensmij maar 3/4 van gezien omdat er een hoop in het niet viel.
Problemen met de schietcomputer is natuurlijk pech hebben. Maar bijvoorbeeld vonkoverslag is in mijn ogen makkelijk tegen te gaan. Als de schietcomputer het wel had gedaan, denk ik dat de show nog steeds veel te snel was.
Van te voren had ik het wel verwacht, stevig raggen, want dat kan makkelijk met deze aantallen. Maar in mijn ogen had hier een veel betere show kunnen staan. Als Nancy zegt dat andere shows inspiratieloos zijn, dat er geen passie in zit en dat er niet over na wordt gedacht en dat vuurwerkimporteurs illegaal handelen. Snap ik niet waarom er dan zo'n complete ragshow komt waar al helemaal geen idee achter zit. Ik denk dat dit nog sneller is geschreven dan enkele projecten die ik voor oud en nieuw heb staan

. Dan nog terugkomend over de collega vuurwerkimporteurs maar wel hulp krijgen van Royal, vind ik maar vreemd.
Al met al heb ik een leuke avond gehad en vond ik de 'show' zeer bruut. Ik had dit nog nooit eerder mee gemaakt dus heb me prima vermaakt. Voor 1x was dit leuk, maar Bombers, schiet in het vervolg maar wat rustiger, met dezelfde producten in een goed uitgedachte show.
In het vervolg hoop ik dat Bombers wat slimmer in de media is en goed nadenkt over verschillende thema's. De kwaliteit die ze tot nu toe neer hebben gezet is super te noemen, nu de opbouw nog
Over mn film heb ik gisternacht al lopen vloeken, want dat is weer eens mis gegaan met het bewerkingsprogramma. Hoop dat ik hem later op de dag op YouTube heb staan.