Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
Klopt het dat ik twee verschillende materiaal soorten zie bij de mortieren : de stalen pijpen en de zwarte glasfiber pijpen ?
Mocht dat zo zijn is daar een reden voor en wat is die reden dan ?
Jij zit ook echt altijd weer een eind van je af te ZEIKEN hè?! Echt, als je dan eens naar zo'n show toe komt waarvan je WEET dat er tig freaks zijn, durf dan eens voor jezelf uit te komen! Stel je eens voor! Laat je kop eens zien! Nu zit je weer heel sneaky te kijken, "oh jee, als de VWC'ers mij maar niet zien!" om vervolgens lekker een eind van je af te lopen k@nkeren! Ik word er spuugziek van bij jou!
Er stonden bijna geen flowerbeds; hoe kan je die dan gezien hebben? 80% slechte bommen? Waaruit bestond de finale dan?? Dit waren gewoon fatsoenlijke blinker bommen, IMO. Jij omschrijft strobes; een stroboscoop is een ander effect, en werd hier niet beoogd. En ik weet niet wat jij onder "waterval bommen" verstaat...? Want bij die omschrijving gaat mij geen lampje bij branden.
Heb je ballen, dan laat je je kop eens zien op een meeting.
![]()
jammer dit weer hoor. Geeft 200mm een keer volledig terechte kritiek, wordt hij een partij afgezeken, niet normaal. Wat ik vooral jammer vind is dat er een bedankje op deze post is gegeven door Dieter (en ook Vinnie). Je kan mij niet wijs maken dat ze bv die rode blinker?bommen goed vonden.
Zelf vond ik het een aardig showtje, maar totaal geen pyromusical, waar ik toch stiekem op gerekend had. Ik vraag me af, waarom de show, met toch beperkte hoeveelheid aan materiaal over zo'n breedte geschoten moet worden.
Ik zeg, maak het schietveld de helft smaller en je hebt een topshow.
Ik vond de watermines echt super, al geeft het mij wel nu steeds een schrik moment als ik iets op mij af zie komen na de ervaring aan de Sloterplas. Mooi moment ook met die dikke tails, alleen ging hier iets mis? Daar die alleen links stond te schieten? Ik had deze eerder aan beide kanten verwacht. Kort daarna het mooie meerkleuren falling leaves effect, samen met weer die gouden waterval leaves. In mijn ogen ietsjes te rustig geschoten. maar het blijven mooie effecten.