Hilversum 05-05-2008

Zo te horen hebben jullie allemaal een gezellige avond gehad.
Wanneer komen de films online:D Ik wil het namelijk zelf ook wel even goed bekijken. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, misschien volgendjaar dan maar.

Groeten,
Pyro-rola

Damn wat waren ook hier, net als in Bonn weer veel freaks. Echt tof vind ik dat:) Heb met een aantal staan praten maar met een heleboel ook niet. Sowieso met Moontan, Mattenfreak, ik meen ook nog Jupilerfreak die me 2x vroeg of ik er langs mocht?:p Ik heb AFCA_4_life en Pyromaniac ook nog even gezien, uiteraard nog even over foto's gepraat met ruben_3 naja en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Rond een uur of 1 waren R@lph en ik weer terug, toen ben ik mijn bedje maar in gedoken. Ik ben inmiddels bezig met het uploaden:)

Oja later hebben we bij de auto nog even met Moontan staan praten, klopt het dat Alex (stoned :rolleyes::p) en Giron daar bij waren?...

Laatst bewerkt:
Zo te horen hebben jullie allemaal een gezellige avond gehad.
Wanneer komen de films online:D Ik wil het namelijk zelf ook wel even goed bekijken. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, misschien volgendjaar dan maar.

Groeten,
Pyro-rola

Michael die zal het wel in de ochtend/middag uploaden stond er in kroegchat, inderdaad jammer dat jij er ook niet was jou moet ik ook een keer meeten :p
Was zeker gezellig heb echt genoten :D

Hierbij mijn fotoverslag van gisteravond. Ik wil beginnen met een panorama van het publiek. Ik heb hem iets te laat gemaakt, want het was eigenlijk al te donker...
panorama-publiek.jpg

Je kunt hem hier groter bekijken: KLIK

De schietlocatie. Goed gebruik gemaakt van de ruimte die ze hadden. Links en rechts boven op de heuveltjes een opstelling, in het midden vooraan, en in het midden achteraan. Verder was er over de hele breedte van de waterkant nog gebruik gemaakt van de ruimte:)
IMGP5192.jpg

Het was een lekkere show met veel afwisseling. Opvullingen dmv. fontijnen en fiitslichten, candles en bengaals vuur.

-IMGP5210.jpg

-IMGP5221.jpg

-IMGP5222.jpg

-IMGP5231.jpg

-IMGP5241.jpg

IMGP5216.jpg

Speciaal voor ruben_3 heb ik deze geupload, haha:p
IMGP5217.jpg

Bijna vergeten, een stukje uit de finale, met veel goud:
-IMGP5248.jpg

Meer foto's vind je in het album: http://s285.photobucket.com/albums/ll72/JekoVuurwerk/Hilversum 5 mei 2008/

hele mooie foto's jeroen :D
Leuk zo'n panorama en wat zie ik nou ik sta er gelijk voor :shocked:
Ik sta weer is niet goed op een foto:p
Bedankt voor het delen van de foto's :bye:

Foto's voorbereidingen

Foto's voorbereidingen

Ik heb ook nog wat foto's van overdag gemaakt. Ik fietste rond 2 uur erlangs om het terrein te inspecteren. Alles was (logischerwijs) hermetisch afgesloten.

Genomen vanaf het publiekstrappetje.
http://i30.photobucket.com/albums/c316/JorikSwier/HPIM1251.jpg

http://i30.photobucket.com/albums/c316/JorikSwier/HPIM1252.jpg

Hier vanaf het sppor, aan de achterkant.
http://i30.photobucket.com/albums/c316/JorikSwier/HPIM1254.jpg

http://i30.photobucket.com/albums/c316/JorikSwier/HPIM1253.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg gave show! Ik heb echt wat gemist.
Vooral die water bengalen vind ik een erg gaaf effect geven. Ook die mines zien er super uit en die salute's doen het ook echt goed door de show heen:cool:
Kortom volgendjaar ben ik er bij(als ik kan).

Pyromaniac bedankt voor het delen van de film.
Jeko ook erg mooie foto's vooral die panorama is ook erg leuk! Moet je vaker doen.

Groeten,
Pyro-rola

Jeko, Darksoul en Bassiefireworks:
Schitterende foto,s, zitten juweeltjes bij. bedankt voor het delen.

Pyromaniac: alvast bedankt voor je film. Ben nu op werk, kan hem pas vanavond bekijken. Ben benieuwd.

Nog twee antwoorden op eerder gestelde vragen:
1. Roel was inderdaad de man met het Horsebrand t-shirt.
2. Alexy was inderdaad stoned. Het vuurwerk was hem teveel geworden. :p

:bye:

De zus van Alex heeft overigens ook foto,s genomen en die maakt altijd prachtige foto,s. Dus daar verwacht ik ook nog heel veel van.

Laatst bewerkt:
Haha inderdaad Fred:p.. Anyway, het was een hartstikke gezellige avond. De show was ook om je vingers bij af te likken :p .. Ik vond het ook gaaf dat ze tourbillions schoten, en de crossette mines, prachtig. Alleen zoals eerder gezegd, de finale kwam een beetje sloom op gang en er miste een thema.

Verder was het een leuke avond met veel freaks die ik nog niet eerder had ontmoet. Heren, bedankt voor de gezellige avond en tot bij een volgende show zou ik zeggen:D!

Hey jongens weer bedankt voor de gezelligheid. Ik kom er steeds meer achter dat vuurwerkfreaks gewoon leuke mensen zijn!:D

En wat was de show weer een toppertje. Mooie bommetjes en een erg leuke opzet. De manier van schieten vond ik persoonlijk ook erg leuk. lekker alle kanten op schieten in salvo,s. ERG TOF!

Verder wil ik een aantal mensen ERG bedanken die mij geholpen hebben met mijn camera. Hier heb ik veel aan gehad. Helaas weet ik de namen niet meer dus bij deze in het algemeen de thanks.

Hier een paar (onbewerkte) (eerste vuurwerk) foto,s:
39710470.jpg

39711261.jpg

39711874.jpg

Zal wel aan mij liggen maar om eerlijk te zijn vind ik het nogal gaotische hoe het wordt geschoten.

Hele tijd bommetje bommetje Saluut bommetje Saluut saluut Salvo bommen cake's enz enz. Zit totaal geen volgorde in deze show :bonk: En na de finale schieten ze los nog slaute's weg doe dat dan direct na de finale in 1 keer. Voor de rest zag het er wel geinig uit.

Laatst bewerkt:
Voor mij was het een fijne herkennismaking met het 5 mei vuurwerk in Hilversum, na afwezigheid van twee jaar.

Ik vond vooral de waterbengalen, de paarse mines en, natuurlijk, de salutes mooi!
Heerlijk om die dreunen weer eens te voelen, een fijn gevoel :D.

Prachtige foto's heren! Ik ben nu de film aan het downloaden, ik ben benieuwd!

Vincent.

P.S. links van de trappen stond een vent bij elke bom die de lucht in ging "jaaaah", "shiet ze maar raak" en dergelijke te schreuwen.
op zich niet erg als iemand enthausiast is, maar om dit nou bij elke bom uit volle borst te schreuwen is weer te veel van het goede...

Keurig Michael, keurig gedaan.
Beelden zijn echt top.
De show van gisterenavond opnieuw beleefd.
Bedankt voor het delen.
Ik dacht dat de show korter was als voorgaande jaren , maar kom toch nog op 14 minuten.

:bye:

De show kwam bij mij op de film uit op bijna 15 minuten toch beste nette tijd :D ze gingen wel flink te keer met shells schieten heel veel salutes (flash) en ti-salutes :D

ik heb de show gefilmt op andere camera instellingen gefilmt dan normaal alleen 1 instelling verander ik weer terug dat is de HDV 25fps dat ga ik weer terug zetten naar gewoon HDV (29fps en nog wat) dan heb ik minder last van ruis :rolleyes:

iedergeval mooie show heerlijk :D:cool:

Het was weer een heerlijke show om bij aanwezig te zijn. Hilversum blijft jaar in jaar uit echt een blijvertje.
Bijna alles is al gezegt in dit topic. Heb weer erg genoten van de gezelligheid van de mede freaks en uiteraard van de show zelf.
Ik heb ook een paar foto's gemaakt.

Hier een kleine greep uit mijn album:

Hilversum_2008_114-border.jpg

Hilversum_2008_112-border.jpg

Hilversum_2008_110-border.jpg

Hilversum_2008_077-border.jpg

Hilversum_2008_060-border.jpg

Hilversum_2008_055-border.jpg

Genieten man:
Hilversum_2008_052-border.jpg

Hilversum_2008_045-border.jpg

Hilversum_2008_027-border.jpg

Voor meer foto's check mijn album *HIER*

PS. Ruben je foto's zijn erg vet geworden voor de eerste keer!

Back
Bovenaan