Pyroguy VWC lid 9 nov 2010 #23 Hoe beviel deze afgelopen jaar op straat? Is hier nog wat aan veranderd of is deze hetzelfde gebleven?
Hoe beviel deze afgelopen jaar op straat? Is hier nog wat aan veranderd of is deze hetzelfde gebleven?
Richardus VWC lid 11 nov 2010 #24 Ik begrijp dus dat deze nog gewoon te koop is, naast de High Tension uit de Gold Selection? Ik vind deze cake een mooie opeenvolging van verschillende effecten hebben, en de finale is ronduit grandioos.
Ik begrijp dus dat deze nog gewoon te koop is, naast de High Tension uit de Gold Selection? Ik vind deze cake een mooie opeenvolging van verschillende effecten hebben, en de finale is ronduit grandioos.
M MAGICVUURWERK VWC lid 11 nov 2010 #25 Richardus zei: Ik begrijp dus dat deze nog gewoon te koop is, naast de High Tension uit de Gold Selection? Ik vind deze cake een mooie opeenvolging van verschillende effecten hebben, en de finale is ronduit grandioos. Klik om te vergroten... Wij verkopen in Gorredijk ( 30 minuutjes van groningen ) de meest populaire Rubro cakes waaronder ook de High Tension Laatst bewerkt: 11 nov 2010
Richardus zei: Ik begrijp dus dat deze nog gewoon te koop is, naast de High Tension uit de Gold Selection? Ik vind deze cake een mooie opeenvolging van verschillende effecten hebben, en de finale is ronduit grandioos. Klik om te vergroten... Wij verkopen in Gorredijk ( 30 minuutjes van groningen ) de meest populaire Rubro cakes waaronder ook de High Tension