High Lighter

Hoe zit het met de uitwerkings grote tegen over zoiets als midnight mania is het maar een beetje kleiner of toch wel heel aardig ?

Voor deze prijs een leuke bak, maar hij heeft voor mij geen WOW-factor, dus ik laat hem staan. Kwalitatief gezien vond ik deze ook minder dan de nieuwe producten van vorig jaar.

Lekker van zena kijk het starpost filmpje is en deze. Er lijkt wel een efect helemaal weg gelaten in de cake waar is dat goude spul opeens :P

Is opeens wel stil in het topic. Meerdere mensen er mee eens dat er wel erg veel verschil inzit tegen over start video ?

Verschil is inderdaad groot, en ik heb hem besteld.
Maar verder kan ik er weinig over zeggen, welke versie je krijgt weet je toch pas de avond zelf denk ik.
Ook vind ik het nog steeds wel een leuke cake voor een klein prijsje.
Maar de topper die ik heb gezien in Bullingen is het niet helemaal meer.

Is opeens wel stil in het topic. Meerdere mensen er mee eens dat er wel erg veel verschil inzit tegen over start video ?

Gezien in Pijnacker, niet te vergelijken met de eerste film helaas. zelf vond ik de Super 500 daar beter overkomen. Jammer, want zeker de eerste schoten leken mij uniek.

Heb deze vergeleken met het filmpje van de Super 500, maar vind de kleurkeuze in deze cake toch wat leuker over komen, vandaar dat ik bij mijn keuze voor deze blijf! Schiet hem denk ik met 2 tegelijk.

Werkelijk een prachtcake! Aanrader voor iedere freak en consument. Echt waar voor je geld. Volwaardige effecten, diversiteit en een lange tijdsduur.

Is deze nog ergens anders geschoten? omdat het leek dat deze toch minder was dan eerdere filmpjes?

Ik zie jullie ineens zo enthousiast? :D

Is deze nog ergens anders geschoten? omdat het leek dat deze toch minder was dan eerdere filmpjes?

Ik zie jullie ineens zo enthousiast? :D

Ik vond hem bij Haokan al goed genoeg om te bestellen en de filmpjes van de importeursdemo was hij ook goed, dus 1 +2 = bestellen :)

Dat ziet er toch echt wel prima uit.
Het is dat ik alles al lang en breed besteld heb, maar zeker 1tje om volgend jaar in de collectie op te nemen.

Een mooie cake, maar ik vond hem niet ontzettend spectaculair. De boeketten waren groot maar niet heel erg gevuld.

Oordeel zelf :):

Back
Bovenaan