Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gister en vandaag zou het ideaal oudjaarsweer zijn. Het is super helder, klein zuchtje wind maar echt heel minimaal en het is koud. Want dat hoort erbij, deste beter smaakt de chocomelk om 4 uur![]()
Hoeveel dagen van te voren kunnen ze het oudjaarsdag weer voorspellen? Ik had volgens mij vorig jaar bepaalde sites die het voor 2 weken voorspelde, maar ik hoorde ook weer vorig jaar dat er bepaalde mensen het al een langere tijd ervoor konden voorspellen.
Ik zat net zo een te denken maar is het de agelopen jaren al wel eens echt slecht weer geweest (ik bedoel geen kou) want de afgelopen jaren was het in mijn opzicht gewoon altijd goed lekker weer
Sneeuw vind ik simpelweg afschuwelijk, dit omdat ik het haat hierin te rijden. Ik vind sneeuw prachtig en gezellig als ik de deur niet uit hoef, maar zodra ik weer op de weg zit te glijden dan is het voor mij al weer gedaan.
Van mij mag het heerlijk hard vriezen, zo lang de sneeuw lekker weg blijft, dan heb je nog steeds mooie vorst overal op zitten, maar zonder alle rotzooi op de weg.