de knaller
VWC lid
Hallo allemaal, per nu is dit forumgedeelte weer open.Ik zal de komende tijd zo veel mogelijk proberen het actueel te houden, wellicht met hulp en postings van anderen. Ik ben zelf meer dan 10 jaar professioneel met het weer bezig.
(werk en hobby) (mijn avatar is niet voor niets de brenger van het mooiste vuurwerk ter wereld...onweer...) Op mijn werk beschik ik over veel data, maar ook met de beschikbare internetdata kom je een heel eind.
Heb je vragen oid, stel ze hier en ik (we) zullen die beantwoorden, als het maar met het actuele weer te maken heeft en met de vooruitzichten. (het is GEEN wintertopic, die is er al.) Linkjes, vragen, plaatjes, alles kan en vragen is NIET dom....maar nieuwsgierigheid om te leren, net zoals ik veel leer op dit forum van VWC.
Vanaf 15 december komt oud en nieuw binnen zicht in de EPS 15 daagse en gaan we ons richten op oud en nieuw.......(waarschijnlijk in een nieuw oud en nieuw 2010-2011 weer topic)
Ik hoop op veel gezelligheid, veel vragen en een druk bezocht topic.....het hele jaar door.....![]()
Hey,
Ik hoorde een maand terug dat de 2 grote weersvoorspellers in de wereld het niet eens waren of het een koude of warme winter wordt. Wel waren ze het over eens dat er veel neerslag gaat vallen. Wat is jou kijk/mening hierop als iemand uit het vak?