Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_0403.jpg
Alles toch maar afgestoken, ging flink wat de lucht in!
De wind stak helaas net na twaalven enorm op, veel verwaaid helaas.. het is niet anders.
Wel genoten!

Wind stond op 4/5 bft hier. Was echt te doen, effecten bleven prima overeind. Regen was wel irritant. Ene keer regende het harder, maar het was allemaal te doen. Beter dan mist..

Man wat een stress vooraf en terecht trouwens, maar hier was het op een paar mieser buitjes na, perfect weer. Wind was hier nauwelijks.

Miezerregen was irritant maar meer ook niet, wind was minder dan vorig jaar, goud verwaaide nét niet teveel om nog in te staan. Had uiteindelijk alles wel kunnen stoken maar ook geen spijt dat ik nog een errug bijzonder bodempje heb voor volgend jaar :D

Hier vond ik het eigenlijk wel meevallen. Tot 2 keer toe een bui. En af en toe wat miezer. Maar de wind was zeker na 21 uur goed te doen hoor.

Wat een vies en guur zeikweer hadden we in Zoetermeer. Precies om 00:00… Flinke buien, soms flinke wind. Maar wat hebben we genoten! Lekker minuten lang het zeiknatte lontje proberen aan te steken, geeft dan zoveel voldoening als het eindelijk lukt!

Volgend jaar liever wat beter weer, maar al met al hebben we er ondanks het nat pak niet minder van genoten dan anders!! :thumbsup:

Oké ten eerste beste wensen allemaal! 1 van mij goede voornemens is me eigen niet meer zo druk maken om het weer voor 31 december.. Ik was negatief. Het weer wat ik hier in Dinteloord (West-Brabant) heb gehad was echt prima. 2 miezer buitjes. Ik denk een windkracht 4 met soms windstoten. Jaarwisseling was droog, kwart voor 1 begon het te miezeren. Al bij al echt prima en hebben de dans echt ontsprongen. Soms zelfs opklaringen en de maan. Dit jaar ga ik denk dit stukje forum mijden, want we maken elkaar ook wel een beetje gek. Nu hoop ik volgend jaar wel op vrieskou, laagje sneeuw en windkracht 2/3. Laten we daar voor duimen!

Voor mij was dit weer vanavond verschrikkelijk. Veel teveel wind, veel te veel windstoten, en veel regen. Dan vond ik vorig jaar nog beter…
Het was voorspeld dat het zo kon zijn, dus daar mee heel veel dank aan de weermannen hier.
Een paar mooie bakken staan nog lekker binnen te wachten tot betere tijden.
Toch wel genoten, ik was er al op voorbereid. Top al die weermannen hier.

Toch verschrikkelijk voor de gene die klote weer hebben gehad. Dat het in dit kleine landje zo kan verschillen.

Een van de beste jaarwisselingen sinds jaren. Redelijk helder, droog en wind alleen hoger fors.(goudeffecten verwaaiden.

Over de hele dag: 2x een buitje waarvan 1 hard. Wind met vlagen hard, maar nog dikke prima.
Had ik niet verwacht zo goed.

Voor 0000 droog, van 0000 tot 0030 regen.
Nu nog droog. Helemaal niet zo verkeerd.

Alleen de wind was wel net iets te.

Het weer was best behoorlijk hier. Tussen de buien door prima kunnen stoken. Helaas stak de wind wel flink op rond twaalven. Heb nu wel al een mooi begin voor de collectie van volgend jaar. :) Alle weermannen hier, ontzettend bedankt voor jullie bijdragen de afgelopen periode. Het was weer een heerlijk topic om te volgen.

Alles doorheen gejaagd. Immortal gold en funke blokjes die ik eigenlijk voor morgen wilde bewaren.

Wel behoorlijke wind, beetje miezer regen maar stuk beter als vorig jaar :D

Wat een vies en guur zeikweer hadden we in Zoetermeer. Precies om 00:00… Flinke buien, soms flinke wind. Maar wat hebben we genoten! Lekker minuten lang het zeiknatte lontje proberen aan te steken, geeft dan zoveel voldoening als het eindelijk lukt!

Volgend jaar liever wat beter weer, maar al met al hebben we er ondanks het nat pak niet minder van genoten dan anders!! :thumbsup:
Hahahaha ik dacht dat ik de enige was, ik vond het vreemd want ik dacht dat visco gewoon bleef doorbranden ook al issie nat, omdat er aan de binnenkant een laagje zit die doorbrandt. Heb de crackling cairo denk ik 5x opnieuw moeten aansteken, uiteindelijk aan reserve lont en toen viel die alsnog stil halverwege en toen maar weer hoofdlont proberen :bonk:

Om je maar een indruk te geven van hoeveel wind en regen op mijn locatie stond haha

Heerenveen nagenoeg perfect stookweer. Alleen vanaf half1 snachts flinke regen. Maar toen was alles al op:D

Hahahaha ik dacht dat ik de enige was, ik vond het vreemd want ik dacht dat visco gewoon bleef doorbranden ook al issie nat, omdat er aan de binnenkant een laagje zit die doorbrandt. Heb de crackling cairo denk ik 5x opnieuw moeten aansteken, uiteindelijk aan reserve lont en toen viel die alsnog stil halverwege en toen maar weer hoofdlont proberen :bonk:

Om je maar een indruk te geven van hoeveel wind en regen op mijn locatie stond haha

Je bent niet de enige. Ik zit zeg maar midden in het groene hart en ik had precies hetzelfde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan