Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot nu toe echt niks te klagen in Den Haag. Wat wind, maar het stook plezier gaat voorop in de strijd:)

Veel plezier allemaal

Lekker stookweer hoor!
Beetje wind en een paar druppels.
Effecten blijven goed hangen en waaien niet over de huizen heen.
Dikke prima :thumbsup:

In Middelburg waar ik nu ben is het een dikke dikke prima! Buien even weg, wind 4 B of zo. Net Volt Booster afgeschoten en geen rare verwaaide effecten. Geen goud dat ernstig verstoorde lijnen vertoonde. Niet ideaal, maar zeker goed genoeg en schone lucht en geen mist etcetc. Ik ben opgelucht!

Aan de grond prima, iemand stak een goudpalm/blink compound af maar die verwaaide dusdanig dat ik me bevestigd zie delicater en dierbaarder spul binnen te houden.

Heb een goed showtje zonder screamers (Special 4 telt niet meer mee lol dus die opent) en al te gek goud klaarstaan, komt goe. Nog ff twijfel over Tempt Willows, Insane Crown Bomber vind ik toch nie veel aan dus die gaat gewoon lol. Crackling Traum niet, die dubbele effecten wil ik kalm genieten

Ja, boven de huizen uit blijft er niets van over op dit moment.

Volt Booster gaat denk ik 25-30 m hoog en dat was hier geen probleem. Zojuist weer wat meer wind en Vortex 5 Riakeo afgestoken. Wel 30 mm dacht ik. Weer prima. Maar waar zitten jullie eigenlijk.

Te gaan:
- Transbomber
- tournament box
- Paranoid 2
- Espada Palsm
- Argento Minerva
- Beast of Burden
- Event Ice tiger
- Mission 131
- Pyrcentury Exotic (deel Knisternder Funkenhimmel)
- PyrcenturyBlue Buety
- Pangu Comspompolis
- Pyrocentury Golden SPider
- Gates of Detonation
- Mei Tai Tailgate
- Shots of narchy
- Volt Wave 'em
- Turbo V Hangover Box
- ALbert Raptor Princess
- Event Shock Block
- Paranoia
- Decibell cake
- Pangu breathelss
- Pangu Boracay of zoiets
- Triple X
- W Triple Layer
- Iskra Blitzrums 100 x 2
- Argento Red Thunder (aantal)
- Return of the Phoenix * 2
- Klasek 100 shots compound (Pyrotechnology of zo)

Een mooi feestje met z'n allen....

@ Jorginho; onze lokatie staat onder onze nickname

Aha...Grunn. De hoofdstad van het noordoosten en ik in de hoofdstad van het zuidwesten. Toch een buienlijn opkomst hier door de wind die buien precies voor de Belgische kust laat ontstaan en zo op Walcheren afkerst. Vlak noord van ons of op ons met de nodige windtoename. Toch beter dan vorig jaar. Hie ist in Grunn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan