FelleFlitsSuperKnal
VWC lid
Smerige klote regen. Omdanks dat giga veel de lucht in overal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er gaat as we speak nog steeds idioot veel de lucht in hier in den haag centrum, nonstop gewoon al 2 uur lang.Smerige klote regen. Omdanks dat giga veel de lucht in overal.
Hahahaha ik dacht dat ik de enige was, ik vond het vreemd want ik dacht dat visco gewoon bleef doorbranden ook al issie nat, omdat er aan de binnenkant een laagje zit die doorbrandt. Heb de crackling cairo denk ik 5x opnieuw moeten aansteken, uiteindelijk aan reserve lont en toen viel die alsnog stil halverwege en toen maar weer hoofdlont proberenWat een vies en guur zeikweer hadden we in Zoetermeer. Precies om 00:00… Flinke buien, soms flinke wind. Maar wat hebben we genoten! Lekker minuten lang het zeiknatte lontje proberen aan te steken, geeft dan zoveel voldoening als het eindelijk lukt!
Volgend jaar liever wat beter weer, maar al met al hebben we er ondanks het nat pak niet minder van genoten dan anders!!![]()
Hahahaha ik dacht dat ik de enige was, ik vond het vreemd want ik dacht dat visco gewoon bleef doorbranden ook al issie nat, omdat er aan de binnenkant een laagje zit die doorbrandt. Heb de crackling cairo denk ik 5x opnieuw moeten aansteken, uiteindelijk aan reserve lont en toen viel die alsnog stil halverwege en toen maar weer hoofdlont proberen
Om je maar een indruk te geven van hoeveel wind en regen op mijn locatie stond haha