Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pohh, hier in Alphen aan den Rijn gaat het wel flink los, de wind helaas ook wat sterk en effecten vliegen echt weg. Hopelijk trekt het nog wat bij, maar los gaan we sowieso :-)

Ja hier in Oostvoorne ook ff minder. Zag net een paar cakes gaan, dat was echt zonde. Bleef weinig van over.

Hopelijk wordt het straks wat beter

Hier nu kraakhelder met sterren. Wind is aanwezig. Ik zeg niet dat het goed is hier, maar wel duidelijk beter dan 1 jaar geleden.

Hier gelukkig nog steeds prima. Potten hadden wel wat last vd wind, maar ging alsnog prima. Ik teken er voor zo.

Harmonie 15 uur voorziet na middernacht na een eerdere achteruitgang allround een lichte verbetering. Windstoten in de westelijke deel (2/3 van het land noord naar zuid) > 60 km/h en op diverse aan kust gelegen gebieden in de Hollanden en Zeeland 80 km/uur. Na middernacht afnemend en in zuidwesten en in het uiterst oosten aanhoudend < 60 km/uur.

Buienradar toont hier om 00.15 onweer... Ben benieuwd, vrij irritante wind wat het koud maakt en regen gehad al. Vuurwerk deed het tot nu toe prima wel, maar benieuwd of er mensen buiten komen na middernacht dus.

Aha...Grunn. De hoofdstad van het noordoosten en ik in de hoofdstad van het zuidwesten. Toch een buienlijn opkomst hier door de wind die buien precies voor de Belgische kust laat ontstaan en zo op Walcheren afkerst. Vlak noord van ons of op ons met de nodige windtoename. Toch beter dan vorig jaar. Hie ist in Grunn?

Wat zeggen de weerkaarten jou? Ik zie namelijk in elke voorspelling dat er nu een dip is en het straks na 00.00 hard aantrekt

Dat harder antrekken is meest tussen nu en 24 uur, daarna zie ik gelijkblijven of in grote lijnen verzwakking. Maar ook hier zijn de modellen niet eensluidend.
Wel is duidelijk dan Icon D2 het qua windrichting mis had. De sterke zuidcomponent is nu ook bij hen vervangen door een WZW component. Dat betekent dat Harmonie het beter deed. De buien over het land verspreid zijn ook een gevolg an die westelijke component..

Hier is net een klein buitje gevallen en zal nu droog blijven tot 2 uur. Het lijkt wel of de wind is gaan liggen..

T is hier in gouda een stuk beter van verwacht, lange goud effecten verwaaien wat maar het is bij lange na niet zo ruk als vorig jaar, zo een wind van 25km/h is heel goed te doen

Het waait hier de hele dag en avond al minimaal 5bft.
Maar ik heb nog nooit maar dan ook nog nooit zoveel vuurwerk hier de lucht in zien gaan.
Blokken,shells,pijlen echt ongelooflijk.

Het waait hier de hele dag en avond al minimaal 5bft.
Maar ik heb nog nooit maar dan ook nog nooit zoveel vuurwerk hier de lucht in zien gaan.
Blokken,shells,pijlen echt ongelooflijk.

Ik ind het hier heel erg rustig. Gaat heel weinig de lucht in. Het regent ook de hele avond met af en toe wat onderbrekingenen tijdens de regen is het echt vrijwel stil. HEt is nu goed vergelijkbaar met vorig jaar helaas De wind is, in lijn met vorig jaar, niet gaan liggen vooralsnog maar wat toegenomen. Het is niet anders.

Belachelijke plensbui gehad echt precies om 12u :bonk:, wind was hard verder ook waardoor echt veel verwaaide en burst zachter klonk, hopelijk volgend jaar beter!! :thumbsup:

Was wel echt een avontuur dit topic haha, ik denk toch wel minimaal een kwart van de voorpret/kruitstress

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan