Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee toch: die bevindt zich toch noord van de genoemde pronvincies en in het gebied waar de situatie qua wind in de loop van de middag verslechterd, dan stabiel blijft (min of meer) maar niet zo slecht als het met name vanmiddag in het westen was?
Ah ok, helder, tnx

Ook kindervuurwerkshows in Hilversum gaan niet door
Geen kindervuurwerkshows in Hilversum op Oudjaarsdag. De shows om 19.30 op het Marktplein gaan niet door vanwege harde wind en onweer.

Waddinxveen ook afgelast

Ik ie te Vlissingen KNMI de windstoten sinds een uur van 70-80 km/uur naar 50-60 km/uur. Ik neem aan dat de ret van westelijk Nederland deze trend binnen een a twee ur zal volgen. Nog steeds niet goed, maar wel beter. Ik denk wel dat we hierin de komende avond een golfpatroon zullen blijven zien van meer en dan weer minder zware windstoten.

Pffff.. regen regen regen hier in Velsen. En veel wind. Regen gaf ie eerst niet op, maar blijkbaar ontstaat het toch ineens.

Geluk dat ik in het uiterste zuid-oosten woon..

ik ook.... zag het eerlijk gezegd zeer somber in. als ik nu de windvlagen bekijk die er soms zijn doet het me goed. Vorig jaar hadden we continu die wind van de windvlagen. ik denk dat we er hier in het zui-oosten nog goed vanaf komen als ik het allemaal lees.

Waar ik woon zie ik eigenlijk dezelfde situatie als vorig jaar, Net stak iemand een goud blokje af en het verwaaide dus goed. Hopen op betere omstandigheden later op de avond maar dat is wellicht/waarschijnlijk tegen beter weten in...We zitten nu wel onder een bui, dus dat telt ook wel mee.

Vortex 4 Riakeo zojuist afgeschoten in een bui. Hield zich redelijk, maar is ook 30 mm. Klapt goed. Ik ie het hier over 2 uur echt wat droger en rustiger worden.

Topweertje hier. Meteen ff paar fonteinen gedaan die ik echt met rust wilde genieten.
20231231-184318.jpg

Als het zo blijft moet ik ff nog wat terug uit opslag halen, wat ontkooien en de show omgooien... Duimen maar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan