Zuid-Oosten toch nog kans op wat wind en regen zoals ik je post begrijp. Hopelijk valt het mee rondom regio Arnhem. We gaan hoe dan ook stoken en los om 0:30. Nu al zin in.
Hoe verder naar het zuidoosten, hoe minder regen en wind.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zuid-Oosten toch nog kans op wat wind en regen zoals ik je post begrijp. Hopelijk valt het mee rondom regio Arnhem. We gaan hoe dan ook stoken en los om 0:30. Nu al zin in.
Ah ok, helder, tnxNee toch: die bevindt zich toch noord van de genoemde pronvincies en in het gebied waar de situatie qua wind in de loop van de middag verslechterd, dan stabiel blijft (min of meer) maar niet zo slecht als het met name vanmiddag in het westen was?
Als ik het goed lees valt de neerslag voor west Brabant ook mee.
Als ik je verhaal goed heb begrepen dan wordt den haag een beetje beter te doen vanaf 01:00 kwa wind?VOlgens Icon D2 wel, maar vlgens HArmonie moet heel NEderland met buien rekening houden.
Als ik je verhaal goed heb begrepen dan wordt den haag een beetje beter te doen vanaf 01:00 kwa wind?
Hoe verder naar het zuidoosten, hoe minder regen en wind.
Thnx zit er bovenop, is atm echt niet te doen hierMisschien al eerder. Ik zou zeggen vanaf 22 uur steeds meer kansen op afnemende wind. Hou het in de gaten zou ik zeggen.
Ik woon in zuidoost brabant, dus ook een best goede hoek. Vandaag is hier sowieso veel minder wind dan we afgelopen weken hebben gehad. Vanochtend een paar buitjes gehad.Geluk dat ik in het uiterste zuid-oosten woon..
Geluk dat ik in het uiterste zuid-oosten woon..