Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap niet hoe het verschil tussen Ecmwf en GFS nu nog steeds zo groot is op zo'n korte termijn.
Oh wat mis ik dat. Een 31 december met temperaturen op of onder het vriespunt en een heldere lucht. Toch maar even wat bewaren voor ergens verderop in januari voor de zekerheid.Even wat anders. Binnenkort gaat de koelkast weer open![]()
Sorry voor topicvervuiling maar moet mn enthousiasme kwijt, wat een topavond, wat er morgen ook gebeurt, nu al geslaagd. Hele avond gestookt met een klein zuchtje wind, rennen van hot naar her om niet gesnapt te worden het voelde aan alsof ik zelf weer 10 was!!!
Die kleine heeft in een avond meer adrenaline gehad dan in haar hele 10 jarige bestaan bij elkaar, zie reactie aan einde videos haha. Ik verwacht niet dat het aan de kust zo blijft morgen, want de wind is nu al echt flink aangetrokken, dus goudbakken blijven binnen en compounds met blinkers mogen shinen morgen.
Ik snap niet hoe het verschil tussen Ecmwf en GFS nu nog steeds zo groot is op zo'n korte termijn.
Dan kan je dat in de zomer ook doen... mij gaat het om de oud en nieuw traditie op 31 december...Sorry voor topicvervuiling maar moet mn enthousiasme kwijt, wat een topavond, wat er morgen ook gebeurt, nu al geslaagd. Hele avond gestookt met een klein zuchtje wind, rennen van hot naar her om niet gesnapt te worden het voelde aan alsof ik zelf weer 10 was!!!
Die kleine heeft in een avond meer adrenaline gehad dan in haar hele 10 jarige bestaan bij elkaar, zie reactie aan einde videos haha. Ik verwacht niet dat het aan de kust zo blijft morgen, want de wind is nu al echt flink aangetrokken, dus goudbakken blijven binnen en compounds met blinkers mogen shinen morgen.