PyroTukkers
VWC lid
Hier in twente waait het nu maar niet dat ik kan zeggen, wat een storm... Als dit zondag is gaat alles de lucht in 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, mijn jeugdheld The Ultimate Warrior. R.I.P
Buienradar, garantie tot de voordeur.Windy geeft windkracht 6 op bij mij, en Buienradar windkracht 4 (ik woon aan de kust). Ik hoop dat Buienradar een keer gelijk heeft![]()
Haha mooie gast heHahaha, mijn jeugdheld The Ultimate Warrior. R.I.P
[video=youtube;36OHZ51o2qhttps://www.youtube.com/watch?v=36OHZ51o2qo[/video]
In Groningen is het op dit moment strak blauwe lucht met een goede woei. Overdag zou ik dat wel prima vinden, maar 's avonds mag de wind wel iets meer gaan liggen....
Buienradar, garantie tot de voordeur.
Heb even met de weergoden gebeld, ik denk dat je geen geluk hebt...Stuur maar richting Pekela. Hier bewolkt en wind.
als ik weerplaza bekijk en die neem ik net even wat serieuzer dan een buienradar dat is het nog helemaal niet zo slecht
als ik weerplaza bekijk en die neem ik net even wat serieuzer dan een buienradar dat is het nog helemaal niet zo slecht
Ook tijdens de jaarwisseling is het wisselvallig met verspreid over het land enkele buien. Er staat een vrij krachtige wind en aan de kust is de wind krachtig tot hard met kans op (zware) windstoten. Het is dan 7 of 8 graden.