Leet
VWC lid
Ah thanks! Ziet er beter uit inderdaad! Ik ben positiefKijk windfinder zie je precies hoeveel wind er staat etc

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ah thanks! Ziet er beter uit inderdaad! Ik ben positiefKijk windfinder zie je precies hoeveel wind er staat etc
Er werd voor vandaag ook zware wind voorspeld,uiteindelijk viel het vandaag ook weer best mee.
Huh man zat zeker op 7bft eind middag!Er werd voor vandaag ook zware wind voorspeld,uiteindelijk viel het vandaag ook weer best mee.
Ik zou toch kijken of je niet leuke potjes al de 29ste en 30ste doet, ga ik wel doen namelijk. Ik zie dan vooral aan begin avond echt weinig wind staanoei 75 tot 80 km/h aan de kust. Dat hadden we hier vorig jaar zelfs niet. We gaan het beleven haha.
Er werd voor vandaag ook zware wind voorspeld, uiteindelijk viel het vandaag ook weer best mee.
Weet niet waar jij bent geweest met richting den haag en in noord holland moest je 2 handjes aan het stuur houden op de snelweg hoor
Ik zou toch kijken of je niet leuke potjes al de 29ste en 30ste doet, ga ik wel doen namelijk. Ik zie dan vooral aan begin avond echt weinig wind staan
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in Den Haag hoorde ik de wind echt keihard loeien vanaf de bank, windmeter gaf ook 80kmp aan, te hard om überhaupt iets af te steken
Wordt niet kapotgewaaid? Ik moet echt een beschut plekje gaan zoeken man, google maps afstruinenHier steken ze het ene na het andere af terwijl het hier snoeihard waait...
Wordt niet kapotgewaaid? Ik moet echt een beschut plekje gaan zoeken man, google maps afstruinen
Er werd voor vandaag ook zware wind voorspeld,uiteindelijk viel het vandaag ook weer best mee.
Nou hier aan de kust niet hoor, waaide flink.