Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt dat je ook nu weer even tijd maakt David. Ik kijk er redelijk positief naar, komt allemaal wel goed.

we mogen best blij zijn met onze eigen weerman hier.
Want ieder jaar is het steeds weer het liedje dat ze rotweer op de dag der dagen mega uitvergrootten.
Vorig jaar konden we weer lekker een feestje bouwen iedereen had er zin in .
OOhwjee dat moet maar niet Weet je wat er komt storm
Op die manier zijn ze bezig iedereen een beetje bang te maken.
Ja en dan denk ik wel eens dacht je dat we achterlijk waren !? kom op zeg !!.
Anders moeten we het maar bewaren zo simpel is het :cool:

kijk er zal wel een kern van waarheid in zitten daar niet van.
Maar dat gemanipuleer steeds hou daar mee op zeg.

Men is gewoon bang voor ongeregeldheden wat ik best snap.
Maar ja zij die kwaad willen gaan door weer of geen weer.

oei 75 tot 80 km/h aan de kust. Dat hadden we hier vorig jaar zelfs niet. We gaan het beleven haha.
Ik zou toch kijken of je niet leuke potjes al de 29ste en 30ste doet, ga ik wel doen namelijk. Ik zie dan vooral aan begin avond echt weinig wind staan

Er werd voor vandaag ook zware wind voorspeld, uiteindelijk viel het vandaag ook weer best mee.

Ik weet niet waar jij zit, maar hier in Den Haag hoorde ik de wind echt keihard loeien vanaf de bank, windmeter gaf ook 80kmp aan, te hard om überhaupt iets af te steken

Ik zou toch kijken of je niet leuke potjes al de 29ste en 30ste doet, ga ik wel doen namelijk. Ik zie dan vooral aan begin avond echt weinig wind staan

Ik weet niet waar jij zit, maar hier in Den Haag hoorde ik de wind echt keihard loeien vanaf de bank, windmeter gaf ook 80kmp aan, te hard om überhaupt iets af te steken

Hier steken ze het ene na het andere af terwijl het hier snoeihard waait...

Het is maar net welk model je bekijkt. Ecmwf geeft meer wind als gfs of icon-eu. Daarom ben ik inderdaad blij dat we een aantal huis weermannen om daar een verband uit te halen.

Zoals David zei, een 5b aan de kust met uitschieters is gewoon te doen.

Als ik de kaarten vergelijk, lijkt het een beetje een avond als vanavond te worden. Qua wind/windstoten redelijk overeenkomend momenteel. Windstoten nu iets krachtiger, maar scheelt niet veel. Dus ik zou zeggen: kijk even naar buiten, en je weet wat je ongeveer mag verwachten!:biertje:

Ik gebruik weerlive.nl sinds kort.
Deze geeft de komende 20 uur ook de verwachte windsnelheden aan voor je woonplaats,moet zeggen dat het toch echt klopt steeds.
Zo was het vandaag 4bft en na 20.00 liep ie op naar 5bft en nu worden de komende 2 uur 6bft verwacht en het gaat inderdaad steeds harder waaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan