Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt david. De eerste twee punten die je opnoemde is voor mij reden genoeg voor blijdschap:)
Had veel slechter kunnen zijn.

F#ck het weer. Net nog een china red bestelling gedaan 3x rabbit 2x dog 1x screaming elevator. Zoontje wilde die erg graag. Alleen met de laatstgenoemde is het even aankijken wat de wind doet. Ik zit regio Schiphol. Niet direct aan zee maar valt denk ik wel onder kust gebied.

F#ck het weer. Net nog een china red bestelling gedaan 3x rabbit 2x dog 1x screaming elevator. Zoontje wilde die erg graag. Alleen met de laatstgenoemde is het even aankijken wat de wind doet. Ik zit regio Schiphol. Niet direct aan zee maar valt denk ik wel onder kust gebied.
Goed voorbeeld doet volgen... net ook Dog,Bull en Rabbit plus de Jayhawk besteld!
Regen of wind gaat ons niet tegenhouden.

Bedankt David, goede post. De inhoud is wat minder prettig, ik zit in Almere en daar is wind toch vaak wel vergelijkbaar met de kustgebieden. Het is dus hopen op goede momenten!

Ik zit zelf ook in Almere. Mocht het weer hetzelfde zijn als afgelopen jaar in Almere buiten was het prima te doen.

Of had jij erg last 22/23 van het weer

Duidelijk verhaal David! Kun je mij nog ff mailen wat het weer hier doet? :D

Hopelijk gaan we nog geluk krijgen, maar de kansen worden alsmaar kleiner. Aan de andere kant: de GFS en EMCWF weerpluimen die vanmorgen zijn uitgebracht gaven rond 06:00 vanmorgen resp. een windsnelheid van 2 m/s en 3,5 m/s aan waarbij alle leden van de modellen op één punt waren geconcentreerd. Voor zo korte termijn (bijna real time) vind ik dit nogal een aardig verschil. We gaan het meemaken!

Bedankt David voor je uitgebreidde verslag, helaas niet zo gunstig voor ons in de kust regio's.

@Gevraagd : woningruil.. jullie naar Zoetermeer en ik naar ... lol

2019/2020 dichte heel dichte mist
2020/2021 braaf aan de corona cat1
2021/2022 minder braaf geen cat1
2022/2023 ...wind kracht drama
2023/2024 doen we dat zoals t er nu uitziet weer met veeeel wind :bonk: :frusty:

Screenshot_20231227_151825_Buienradar.jpg

Voor het laatste weerbericht kunnen jullie altijd even langskomen bij Vuurwerk Riezebos in Amersfoort, waar ik 3 dagen achter de toonbank sta..gewoon, een gratis weerbericht bij uw bestelling :wink:

Droog, graadje of 7 en als enige minpuntje ietwat harde wind met windkracht 5 hier in limboland.
Daar doe ik het voor.:handsup:

Toch als ik naar de situatie kijk op dit moment, dan is dat ongeveer hetzelfde als de verwachting voor mijn woonplaats op de 31e. En ik moet zeggen, dit vind ik niet eens zo verkeerd. natuurlijk is minder wind altijd beter, maar het is alsnog best te doen.
Maar ik heb ook geleerd van vorig jaar. We vieren het op een veel beschuttere plek en er komt een goede, stevige party tent met zijflappen op de oprit.

Voor het laatste weerbericht kunnen jullie altijd even langskomen bij Vuurwerk Riezebos in Amersfoort, waar ik 3 dagen achter de toonbank sta..gewoon, een gratis weerbericht bij uw bestelling :wink:

Kunnen we dan ook droog, graadje of 3boven vriespunt en windkracht 2 bij je bestellen? Fan kom ik zeker langs...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan