Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goed voorbeeld doet volgen... net ook Dog,Bull en Rabbit plus de Jayhawk besteld!F#ck het weer. Net nog een china red bestelling gedaan 3x rabbit 2x dog 1x screaming elevator. Zoontje wilde die erg graag. Alleen met de laatstgenoemde is het even aankijken wat de wind doet. Ik zit regio Schiphol. Niet direct aan zee maar valt denk ik wel onder kust gebied.
Bedankt David, goede post. De inhoud is wat minder prettig, ik zit in Almere en daar is wind toch vaak wel vergelijkbaar met de kustgebieden. Het is dus hopen op goede momenten!
Zowe GFS als EMCWF hier aan de kust potentiele stormkracht
Bekijk bijlage 78509
Bekijk bijlage 78510
Haha hij staat standaard afgesteld op de zandmotor vanwege het kiten. Maar ik stook een kwartiertje van de motor af, dus de wind is vergelijkbaarGa je op de Zandmotor stoken?
of ruil je je vuurwerk in voor je kite?
Voor het laatste weerbericht kunnen jullie altijd even langskomen bij Vuurwerk Riezebos in Amersfoort, waar ik 3 dagen achter de toonbank sta..gewoon, een gratis weerbericht bij uw bestelling![]()