Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee niet slechter maar wel vergelijkbaar of met mazzel iets beter.

Maar ik had vorig jaar wel spijt van stoken van wat dingen. Ik hou meer binnen nu. Enkel wat cakes/boxen met simpele effecten stoken maar alles enigszins verwaaibaar blijft binnen, zonde met de prijzen van nu

Dan maar een extra flesje bier drinken kerel! :D

Jammer, zeker de helft van de collectie blijft binnen dan, niks anders te doen meer dan gewoon accepteren dat het ruk wordt een uitkijken naar volgend jaar :thumbup:

Op basis van de opers misschien wel, op basis van de ensemble gemiddelden denk ik dat het niet ideaal is maar ook niet slecht. Ik ben zelf niet zo'n ervaren vuurwerkliefhebber maar las na vorig jaar dat goudeffecten het niet goed doen. Dus die dan misschien niet gebruiken.

Ik zou zelf zeggen: bij 4 B zou ik alles wel op durven stoken. We moeten ook wel kijken of de wind vlagerig is of redelijk constant, ik heb daar nu gewoon ook geen tijd voor. Maar goed: de ensemble gemiddelden zijn nu echt beter dan vorig jaar. Toen toch wel tegen 6 B aan op veel plaatsen. Als dat nu zoals GFS aangeeft meest 4 B is dan moeten 25 en 30 mm batterijen en compounds het toch wel goed doen.
Wellicht zien we in de verwachtng in de loop van de avond of een verbetering van matig naar redelijk of een verslechtering, bijv. van redelijk naar matig. Misschien daar op aanpassen?

Poehh, het ziet er inderdaad allemaal niet fantastisch uit.

Ik woon in een klein appartement en heb helaas niet de ruimte om mijn muurtje te bewaren, de fik zal er hoe dan ook in moeten. Vorig jaar viel het om 00:00 redelijk mee in Zoetermeer, maar goude effecten waren rap vervormd.

Duimen dat de depressie iets eerder aan de wandel gaat en de windkracht om middernacht nog wat afneemt. Regen ook niet tof, maar liever wat druppels dan een harde wind. Poetsdoek mee voor de vuurwerkbril.

Morgen begint de pret met afhalen, weer of geen weer. We gaan er van genieten!

Ik woon in een klein appartement en heb helaas niet de ruimte om mijn muurtje te bewaren, de fik zal er hoe dan ook in moeten. Vorig jaar viel het om 00:00 redelijk mee in Zoetermeer, maar goude effecten waren rap vervormd.

Duimen dat de depressie iets eerder aan de wandel gaat en de windkracht om middernacht nog wat afneemt. Regen ook niet tof, maar liever wat druppels dan een harde wind. Poetsdoek mee voor de vuurwerkbril.

Er zijn nu nog voldoende mogelijkheden dat het echt beter wordt dan vorig jaar. Daarmee is het nog steeds niet goed maar voor jou als ik het zo lees goed genoeg.

Zo is het, eerst vanaf morgen genieten van het afhalen .

Eigenlijk ook jammer om door het weer de pret van o.a. het afhalen te laten bederven, moet zelf de komende dagen maar niet meer naar de weersvoorspelling kijken eigenlijk maar toch doe ik het haha

Komt vast wel goed. Erste kerstdag zou het de hele dag plensen en toen begon het pas om een uur of 17.00 licht te regenen. Niets is er zo verandelijk als het weer :)

De negativiteit straalt er overal vanaf... jammer dat drukt voor mij de sfeer wel wat. Kan nog vanalles gebeuren, het is echt niet van 10u in de ochtend tot 2 uur in de nacht nat, dus als je de kans hebt tussendoor gewoon gas geven ook de wind ligt wel ff!

Maar misschien wel de belangrijkste vraag van de dag!! Gaan we de 100 pagina’s halen??
Nou reageer ik op jou! Dit in de hoop dat de 100 paginas gehaald worden.
Hahaha ieder bericht is er weer een.

Zonder gekheid ik krijg een beetje stress van dit toppic.
En dat is gek want we veranderen er helemaal niets aan!
Posetief blijven is alles wat we er tegen kunnen doen!
Misschien met zijn allen duimen op goed weer!
Maar ook dat is niet de oplossing.
Enige wat we kunnen doen is rustig afwachten want we hebben er geen invloed op!
Ik ga vandaag even de hort op voor een partytent zodat ik droger kan staan.
Verder ga ik gewoon stoken en we zien wel hoe het weer vorm neemt.
Een feit is zeker, het wordt zoiezo 2024 met of zonder goed weer!
We kunnen er niets aan veranderen.
Of we vragen even of die olie sjeiks uit Dubai wat willen cloudseden boven Nederland .
Hahsh

Ik ga er vanuit dat het met de regen in de avond wel wat zal meevallen. Als de windkaarten nou nog even wat water bij de wijn gaan doen dan kan het allemaal nog goed komen. Ben druk bezig met het aanpassen van m’n jaarlijkse show. Al het goud gaat er uit, dan maar een gouden show op 1 januari!

2 dagen geleden gaven ze donderdag(morgen dus) de slechtste dag aan met super veel wind. Dat is al bij gedraaid naar een heel stuk minder wind. Ik bedoel er kan echt nog wel wat gebeuren ik maak me niet zo heel druk en laat het maar gewoon op me af komen.

Word het heel slecht gaan de mooie boxen in de schuur en steken we gewoon wat kleiner spul af.

Ik ga mijn oudjaar niet laten vergallen door wat wind en wat regen. Vorigjaar heb ik me heerlijk vermaakt desondanks de harde wind die er stond.

Alles komt goed

2 dagen geleden gaven ze donderdag(morgen dus) de slechtste dag aan met super veel wind. Dat is al bij gedraaid naar een heel stuk minder wind. Ik bedoel er kan echt nog wel wat gebeuren ik maak me niet zo heel druk en laat het maar gewoon op me af komen.

Word het heel slecht gaan de mooie boxen in de schuur en steken we gewoon wat kleiner spul af.

Ik ga mijn oudjaar niet laten vergallen door wat wind en wat regen. Vorigjaar heb ik me heerlijk vermaakt desondanks de harde wind die er stond.

Alles komt goed

hier ook, maar wel zonde om die goudboxen van vorig jaar nog een jaartje te bewaren

De negativiteit straalt er overal vanaf... jammer dat drukt voor mij de sfeer wel wat. Kan nog vanalles gebeuren, het is echt niet van 10u in de ochtend tot 2 uur in de nacht nat, dus als je de kans hebt tussendoor gewoon gas geven ook de wind ligt wel ff!

Maar ehm, je hoeft hier niet te kijken he? :p

Nee zonder gein, ik snap je wel. Maar ik snap ook wel dat sommige leden langzaam aan een beetje negatief worden. Het is gewoon jammer dat het steeds vaker slechter weer is met oud en nieuw.

Alles komt goed

Dit heb ik ook in gedachten.
Vorig jaar was slecht,maar heb me prima vermaakt,en er ging genoeg de lucht in overal.
Het was gewoon genieten.
Je geniet een stuk meer met vorst en windkracht 2,maar je moet er zelf ook wat van maken.
Gewoon de momenten uitkiezen en dan vol gas gaan bijvoorbeeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan