Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe ecmwf is eigenlijk gewoon goed. Flink afnemende Wind. Kans op een bui.
Ensemble afwachten rond 21 uur

Hij trekt hier wel netjes door inderdaad. Lijkt veel op de 00z, slechts fractioneel vertraagd. Hier zou ik zo voor tekenen! Ensemble maar weer afwachten idd!

Mogen we gewoon nu alvast afsteken gezien de weersomstandigheden echt ideaal zijn! Heerlijke nacht, weinig wind, lekkere temperatuur. Ginne regen. Ik zou hier echt volle bak voor tekenen.

Dan zou ik niet naar het GFS model in Windy kijken. De hele dag ongeveer 5 Bft
Ja niet normaal, afentoe vraag ik me echt af, is dit gewoon pesterij? Zou me niks verbazen als het opeens volgende week 11-15 grade is met zon en weinig wind. Heel toevallig tijdens oud en nieuw dat het verrot moet zijn. Iets als pesterij ? ( sorry voor mn kruitstres )

Ja niet normaal, afentoe vraag ik me echt af, is dit gewoon pesterij? Zou me niks verbazen als het opeens volgende week 11-15 grade is met zon en weinig wind. Heel toevallig tijdens oud en nieuw dat het verrot moet zijn. Iets als pesterij ? ( sorry voor mn kruitstres )
Pesterij door wie? Gewoon botte pech. 2021-2022 was perfect bij ons. Vorig jaar veel wind maar verder geen extreme buien.

Geef deze man snel z’n Prozac. Heel toevallig tijdens oud & nieuw slecht weer terwijl het de afgelopen maanden juist stralend was! De weergoden haten vuurwerk.

Het is juist andersom, mocht het tijdens oud & nieuw mooi weer zijn hebben we erg veel geluk. Het is nog steeds mogelijk.

Vind het echt knap dat sommige leden positief blijven. Ik kan dat niet en zeker nu alles erop wijst dat het bar en boos word. Windkracht 5/6 en een bak regen rond de 10 tot 15 mm. Ik baal er gewoon van, want dan moet ik me vuurwerk weer bewaren. Vorig jaar droog maar windkracht 6. 2 jaar een vuurwerkverbod.. Het jaar 2019 dikke mist. Het jaar daarvoor een bak regen. Ze moeten de afsteek tijden echt verruimen, want de kans dat het slecht weer is in die 8 uur per jaar is echt groot. Weer een jaartje bewaren ben ik bang..

Vind het echt knap dat sommige leden positief blijven. Ik kan dat niet en zeker nu alles erop wijst dat het bar en boos word. Windkracht 5/6 en een bak regen rond de 10 tot 15 mm. Ik baal er gewoon van, want dan moet ik me vuurwerk weer bewaren. Vorig jaar droog maar windkracht 6. 2 jaar een vuurwerkverbod.. Het jaar 2019 dikke mist. Het jaar daarvoor een bak regen. Ze moeten de afsteek tijden echt verruimen, want de kans dat het slecht weer is in die 8 uur per jaar is echt groot. Weer een jaartje bewaren ben ik bang..

Niet normaal hè? Dat wordt binnenkort eigen winkel beginnen als je elke jaar gaat bestellen en bewaren.

Nou zou fijn als dit je laatste bijdrage hier is en je de rest van je gezeur ook weer een jaartje bewaart. Ben het nu wel beu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan