FelleFlitsSuperKnal
VWC lid
Spannend! Maar vanaf woensdag en donderdag wordt het pas echt spannend als we de korte termijn modellen voorgeschoteld krijgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat vind ik ook, helemaal als ik het afzet tegenover de laatste twee drama weken.Vind het er wel positief uit zien als ik de berichten hier lees hoor, komt allemaal goed.
Ja ik weet van mezelf ook dat ik zeer negatief ben. Daar moet ik aan werken. Maar na 3 jaar kut weer is het gewoon moeilijk om nog positief te blijven en ook het weer van de laatste weken.
Haha, thanks!
Haha shit! Was niet voor jou bedoeld! Excuus! Weerstressssss
Ik heb het niet snel, maar stoor me ook mateloos aan die ongefundeerde, ongenuanceerde paniekzaaierij.
Je hebt alleen een verkeerde profiel fotoGeen probleem!
Ja ik weet van mezelf ook dat ik zeer negatief ben. Daar moet ik aan werken. Maar na 3 jaar kut weer is het gewoon moeilijk om nog positief te blijven en ook het weer van de laatste weken.
ECMWF en GFS zijn de hoofdmodellen met daarnaast de EPS en nog een 3 tal kleinere modellen.. EC scoort op de langere termijn beter dan GFS maar…gaat ook regelmatig de mist in (figuurlijk dan he?) GFS is vaak heftig qua wind en is is niet zelden dat deze pas 24 uur van te voren in gaat binden.@david, ik zag dat de Amerikaanse modellen negatiever zijn dan de Europese. Welke modellen gebruik jij normaal? Ik weet dat de Amerikaanse modellen wel vaker uitschieters hebben die niet kloppen.