Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zuid west windkracht 5 ben ik niet blij mee, maar we wachten rustig af, want het verandert nog tig keer

Ik ga nu echt niet meer kijken hier, en vind het knap van enkele leden die het wel snappen, dat ze hier nog tijd in stoppen. De plaat die sommige hier voor hun hersenen hebben ga je nooit doorheen komen. Dit jaar echt ongekend.

Niet doen, geniet van je kerst nu. Verder : er is niets zo veranderlijk als het weer. En een vrouw trouwens ook haha

Haha zal het doorgeven aan me vrow xD Afgelopen jaar al te veel wind gehad, dus mag nu echt wel even wat rustiger gaan waaien

Correctie “stress voor niks”
Keek naar de verkeerde weerkaart iPhone stond op Winterberg :bonk:

#Het was erg vroeg vanmorgen, laten we het daar maar op houden. Snapte er al niks van, ging ook in 1x vriezen

Zolang het niet horizontaal regent en er geen mist is, vind ik het best.
En als dat er wel is,..... tja dan is het niet zo best.

IPhone geeft aan zondag overdag zon met een temperatuur van Max 6 graden en in de nacht 2 graden!

Bijlagen

• IMG_5686.jpg
    IMG_5686.jpg
    105,2 KB · Weergaven: 0
Een bak regen, veel wind 5/6 uit Z. Ik word er echt beroerd van. GFS is in mij ogen nog slechter dan vorig jaar. Wat een ellendeIMG_3008.jpg

IMG_3007.jpg

Ze kunnen het nog niet een dag vantevoren goed voorspellen, het zou vandaag ook de hele dag gaan regenen en nu blijft het droog en kneep zelfs de zon er even door vanochtend.
Zolang het s’avonds op oudjaarsdag droog is en niet teveel wind ben ik blij.

Ze kunnen het nog niet een dag vantevoren goed voorspellen, het zou vandaag ook de hele dag gaan regenen en nu blijft het droog en kneep zelfs de zon er even door vanochtend.
Zolang het s’avonds op oudjaarsdag droog is en niet teveel wind ben ik blij.

Was al duidelijk een aantal dagen van te voren bekend dat vooral het zuiden de gehele dag in de neerslag zit, en het noorden pas vanaf de avond ongeveer..

Staat zelfs netjes beschreven op een van de meest algemene weersites Weerplaza.

" In de zuidelijke helft van het land is het bewolkt en zijn er perioden met regen. In het noorden is het vrijwel overal droog en breekt af en toe de zon door. De temperatuur ligt tussen 10 en 12 graden bij een matige tot krachtige zuidwestenwind. In de avond breidt de regen zich naar het noorden uit "

Een bak regen, veel wind 5/6 uit Z. Ik word er echt beroerd van. GFS is in mij ogen nog slechter dan vorig jaar. Wat een ellende

Lees jij überhaupt de rest van de berichten in dit topic wel? Ik heb de indruk van niet. Houdt toch eens op met dat paniek zaaien, nergens voor nodig. Je hebt nog niet echt een zinvolle bijdrage geleverd hier. Als je hier komt om de sfeer te bederven mag je van mij net zo snel weer vertrekken.

Dit bericht zul je waarschijnlijk ook niet eens lezen…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan