Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welke weersites?
Als je doelt op buienradar en dergelijke...
Dan kan je je bericht beter achterwege laten.
Ja ik bedoel buienradar, ik weet niet waar jij vandaan komt maar in Den Haag geven ze toch echt windkracht 5 aan, kan het helaas niet mooier maken op dit moment
Zo zie je maar hoe het met het uur kan veranderen, 2 uur geleden was ik nog positief nu 2 uur later is alles weer anders, een windkracht 5 geven de meeste weersites af dus we vallen gewoon weer in herhaling![]()
Houdt de wind / regen eens voor de grap bij op elk uur op elke weer site en je ziet dan zelf hoe vaak het wisselt!
Sorry zal niets meer zeggen!Echt, ik vraag me af hoe moeilijk begrijpend lezen soms is. Nogmaals (en ik ben echt geen weerkundige/meteoroloog maar heb wel enig verstand van CFD-simulatie in het algemeen door Fire Safety Engineering): 1 van de ca. 50 uitvoeren van het model wordt direct door dit soort site overgenomen. Het zegt NIETS, zeker niet op zo'n termijn. Kijk naar het gemiddelde van alle "ensembles", ofwel alle simulaties. Dat zegt veel meer, zeker als je de spreiding in ogenschouw neemt. Dan kan je nog een stap verder en dat is uitgaan van wat Jorgingho/Davidh/Dabombe zeggen. Zij hebben gevoel voor het ontdekken van trends in dit soort kaarten en weten welke verandering van een parameter teweeg kan brengen in stromingen etc. Als je al wat wil zeggen over het weer als leek (ben ik ook), kijk dan naar de ensembles en niet naar die verdomde Oper zonder enige vorm van interpretatie. En ja, ik heb mezelf er ook schuldig aan gemaakt. Maar Google is je beste vriend en het geeft jezelf echt meer houvast dan die schommelingen van de weerapps.
Volgens mij was het niet op jou gericht..Sorry zal niets meer zeggen!
De vooruitzichten zijn wederom niet best. Of ben ik nu te negatief.![]()