Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan er iemand met kennis van weerkaarten een update geven? David!!
er is weer een update van het weer. Elke keer weer tot we weer weten waar we aan toe zijn met het weer. Elke dag weer zijn er weer nieuwe weermodellen die het weer weer proberen te voorspellen. Pas vlak van tevoren weten we weer wat voor weer het weer rond de jaarwisseling wordt.

Voor meer weer, vraag maar weer aan David.

er is weer een update van het weer. Elke keer weer tot we weer weten waar we aan toe zijn met het weer. Elke dag weer zijn er weer nieuwe weermodellen die het weer weer proberen te voorspellen. Pas vlak van tevoren weten we weer wat voor weer het weer rond de jaarwisseling wordt.

Voor meer weer, vraag maar weer aan David.

Voorlopig even genoeg "weer" in 1 post denk ik.

Mijn gevoel zegt dat het best wel eens positief kan uitpakken.
We zullen wel met lagedrukgebied te maken hebben. Echter lijken die richting de 31ste flink in te boeten.

Als je nieuwste gfs ensemble erbij pakt. Dan zie je het gemiddeld op windkracht 3 zitten. Dus rond de 5m/s echter zijn er ook leden met nog minder wind. En een aantal met wat uitschieters. Gaan die uitschieters eruit dan lijkt het gemiddelde richting de 4m/s te gaan.

Vergis niet we zijn nog ver vooruit op de 31ste, er kan nog veel veranderen. Maar naar mijn inziens kun je er slechter voor staan.gfs-de-bilt-knmi-nl-52n.jpeg-2.jpg

Wind lijkt hier aldoor pas na twaalven aan te trekken, westen wat eerder maar rond 00u nog onder 4bft zo'n 5m/s

Wat hebben we met de diverse demo's de afgelopen periode toch prima weer gehad. Soms beetje miezelregen, maar niet de wind en regen van de afgelopen dagen.

Mijn gevoel zegt dat het best wel eens positief kan uitpakken.
We zullen wel met lagedrukgebied te maken hebben. Echter lijken die richting de 31ste flink in te boeten.

Als je nieuwste gfs ensemble erbij pakt. Dan zie je het gemiddeld op windkracht 3 zitten. Dus rond de 5m/s echter zijn er ook leden met nog minder wind. En een aantal met wat uitschieters. Gaan die uitschieters eruit dan lijkt het gemiddelde richting de 4m/s te gaan.

Vergis niet we zijn nog ver vooruit op de 31ste, er kan nog veel veranderen. Maar naar mijn inziens kun je er slechter voor staan.Bekijk bijlage 78237

Kijk. Uitschieters eruit en niks meer aan doen..

Ben nog steeds niet echt positief..storingen in de buurt met wind…die gaan eerder sneller als minder snel lopen is mijn ervaring…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan