Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ze nou het IJsselmeer een metertje of 2 uitdiepen zijn we ook van dat gezeik in de zomer af over een water tekort, maar dat zal wel weer te simpel gedacht zijn...
Oplossing is vaak simpel, men denkt te moeilijk. Zelfde als dat verhaal van die tandpaste fabrikant die omzet wilde verhogen, allerlei moeilijke marketing plannen kwamen op tafel... totdat iemand op de werkvloer zei "maak de opening een millimeter breder" zo verhoogde ze de omzet met 10%

Laten we de nieuwste gfs oper maar negeren.. man wat een drama. Storm en veel regen. Over een uurtje het ensemble bekijken. Ik verwacht hem wel bovenin kwa wind.

Ziet er idd niet best uit, wat een rot weer. Maar laten we hopen op het beste en de sfeer niet bederven:biertje:Ik heb er ondanks het slechte weer in ieder geval super veel zin in, en het weer kan natuurlijk nog alle kanten uitgaan!:D

Best grappig hoe de stemming hier binnen 1 uur om kan slaan, als het ik het zo overal bekijkt valt het nog steeds allemaal mee dus we blijven afwachten.

Als ik alle weersites een beetje bekijk,zal het uitdraaien op een windkracht 4 met soms een bui en een graad of 5.
Waarbij de wind savonds in kracht afneemt.
Wat mij betreft prima dan maar.

Oper idd bovenin met nog wat leden, gemiddelde zit rond de 6.5m/s

Bekijk bijlage 78194

Een windkracht 4 dus.
Ik zit nu hier met een windkracht 6,met de wind die hier nu staat,zou ik niks afsteken.
Ik teken dus voor de windkracht 4:D

Screenshot_20231222_183939_Samsung Internet.jpg

Zoals hier nu te zien is gaat t nu met 13m/s...het dubbele dus voor wat er nu verwacht word met oud en nieuw.

Ik zeg dikke prima dan.

De laatste paar dagen, blijft de windkracht zo rond 3 a 4 hangen, dat was vorig jaar wel anders, net nog even gecheckt. En qua regen blijft het het ook al een paar dagen redelijk hetzelfde.

Kunnen we heel voorzichtig concluderen dat het niet zo slecht word als vorig jaar? Toen hadden we een bak regen, 17 graden en een dikke windkracht 6 hier en in het NW windkracht 7

Je ziet wel duidelijk dat vanaf woensdag de spreiding dusdanig groot is dat het nu nog vooral gokken en koffiedik kijken is....

De run(s) van morgen zien er waarschijnlijk weer heel anders uit dan vandaag. Wat dan weer ineens positief kan uitpakken. :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan