Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, zelfs nu, 2 weken voor oudjaarsdag, levert het al stress op. Blijft een grote factor voor de dag, maar we veranderen er niets aan.

Al moet ik zeggen, een avond zoals vanavond... is toch wel lekker om te stoken.

De trend naar oud en nieuw is toch wel een zeer goed doorstroomd patroon met veel depressies, wind en regelmatig regen. De hoeveelheid depressies is enorm en zoals een hogesnelheidstrein denderen ze Europa binnen. Daartussen ook korte mooie momenten. Wat me vooral opvalt is een toch wel de aanwezige wind met regelmatig diepe depressies. Winterweer lijkt het niet te worden maar eerder wisselvallig met wind. Hoeveel wind en of het net nat of droog is? Dat is nog te ver weg maar windstil met vorst lijkt zeer klein....
ga ik hierop mijn bestelling aanpassen? Zeker niet:D

Zit wel bizar veel onzekerheid in de modellen nog hoor. Volgend weekend kan dat wat duidelijker worden. Gemiddeld lijkt het redelijk droog te blijven, 6ms/4bft

Nou ja 4mm verspreid over een dag… als ik de kaarten die eerder gedeeld zijn mag geloven valt het voornamelijk overdag dus daar heb ik eigenlijk geen enkel probleem mee… laten we in ieder geval hopen dat t niet slechter wordt

Nou ja 4mm verspreid over een dag… als ik de kaarten die eerder gedeeld zijn mag geloven valt het voornamelijk overdag dus daar heb ik eigenlijk geen enkel probleem mee… laten we in ieder geval hopen dat t niet slechter wordt

Nou, bij elkaar opgeteld valt er bijna 10 cm neerslag in die periode. Dat is best wel vochtig :cry:

Gemiddeld nog geen 2mm, al kan dubbeltje nog alle kanten op vallen

eps_pluim_rr_06260.png

Ik zit me eerder druk te maken over die wind. Als dat net zo’n drama wordt als vorig jaar dan gaat er weer niks de lucht in…

Vind die wind het meest vervelend, een bak regen is ook niks natuurlijk, maar vaak kan je dan nog wel stoken tussen de buien door. Moet veel gebeuren wil de wind ineens gaan liggen.

Laatste runs geven aan: wisselvalligheid troef bij een graad of 5-6 en iets lagere dauwpunten ofwel een luchtvochtigheid rond 80%. Ietwat guur weer bij een 4 Bft wind, (kust) regio 5-6 Bft uit het ZW tot W.

Laatste runs geven aan: wisselvalligheid troef bij een graad of 5-6 en iets lagere dauwpunten ofwel een luchtvochtigheid rond 80%. Ietwat guur weer bij een 4 Bft wind, (kust) regio 5-6 Bft uit het ZW tot W.

Kom op, je kunt vast beter dan dit...? :p

Bedankt allemaal weer voor de update's. Ik zie het alweer, dat wordt billen knijpen tot het laatste moment en hopen dat het net goed valt. Zou zo fijn zijn om eens toe te leven naar oud en nieuw met enkel positieve weer berichten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan