Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga verhuizen uit sweetlake, vandaag nog droog hier, maar dan continue regen ...
Bekijk bijlage 77975
wind en regelmatig regen.
Nou ja 4mm verspreid over een dag… als ik de kaarten die eerder gedeeld zijn mag geloven valt het voornamelijk overdag dus daar heb ik eigenlijk geen enkel probleem mee… laten we in ieder geval hopen dat t niet slechter wordt
Ik zit me eerder druk te maken over die wind. Als dat net zo’n drama wordt als vorig jaar dan gaat er weer niks de lucht in…
Elk nadeel heb z’n voordeel zullen we maar zeggen xD al zit je dan wel een heel jaar bovenop een berg vuurwerk die in de weg staatdan heb ik 1 voordeel, ik hou volgend jaar geld over... sarcasme modus lolll
Elk nadeel heb z’n voordeel zullen we maar zeggen xD al zit je dan wel een heel jaar bovenop een berg vuurwerk die in de weg staat
Laatste runs geven aan: wisselvalligheid troef bij een graad of 5-6 en iets lagere dauwpunten ofwel een luchtvochtigheid rond 80%. Ietwat guur weer bij een 4 Bft wind, (kust) regio 5-6 Bft uit het ZW tot W.