Spring_thunder
VWC lid
De berichten zijn in ieder geval positiever dan vorig jaar deze tijd

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Man man dat is pas over twee weken, ze kunnen het van overmorgen nog niet eens goed voorspellen
Ik ga me ook vastklampen aan het goede nieuws, vorig jaar zat kunnen vastklampen aan slechte nieuws namelijk.Kunt er nog niets van zeggen, maar de laatste berichten zijn allemaal positief. Daar hou ik me nu dan ook zeker aan vast en vergroot het uit kijken naar de dag zeer zeker ipv nu al kans hebben op slecht weer.
Vorig jaar rond deze tijd was dit de voorspelling: dit zat er aardig goed bij
citaat:
Voor de mensen die bang zijn voor mist. Accuweather gaat trouwens voor noordwestelijke wind, kracht 5 a 6 in de nieuwjaarsnacht op 1 januari met enkele kleine buitjes. 4 Graden, gevoelstemperatuur -6
Ik kan me nog herinneren dat vroeger (25 jaar geleden) mijn vader in de zomer "het weer" belde om te horen of het stabiel weer werd om te hooien de komende weken. Bestaat dat telefoonnummer niet meer?
heb je het filmpje bekeken dan?, hier gaan ze zeer detailleert te werk...Zoals je zelf al in je post hierboven aangeeft zaten ze er vorig jaar op dezelfde dag aardig goed bij. Voor velen is dat voor nu ook al voldoende, prima tog.
Ik kijk alleen naar de windkracht en af en toe een bui.... ja de temperatuur was bizar hoog, liep soms met shirtje naar buiten op oudjaarsavondEr goed opzitten? Vorig jaar was recordwarm, met 16/17 graden en een tegenovergestelde windrichting..Z / ZW Enige wat beetje klopt is de kracht van de wind.