Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier echt al een aantal dagen super weer met zelfs sneeuw zo nu en dan. Van mij mag het dit weer zijn, echt perfect gewoon.

Ik ga dit jaar echt niet meer dezelfde fout maken, als oud en nieuw slecht weer wordt, stook ik gewoon de dag ervoor of erna alles op, dikke schijt. Ga niet weer dagenlang in de stress over regen en wind zitten :mad:

Het weer op 31 december: dag begint met 7 grade bewolkt en het wordt aan het einde van de dag 11 grade met windsnelheid 13km/u tot 35km/u ( gelukkig geen regen )

Vandaag was een perfecte oud en nieuw dag hoewel wellicht iets te weinig wind…

Droom weerbericht voor de 31e…
KraakHelder, noordoost 3 Bft en -3 graden, gevoelstemperatuur rond -7 graden…de sneeuw van de week ervoor ligt er nog…en is iets opgevroren……droom modus weer uit…
:bye:

Vrijwel geen wind is juist geweldig.
De sfeer die de langzaam opstijgende rook geeft van het grondvuurwerk is geweldig.
Oke,voor de cakes is het beter om iets van wind te hebben natuurlijk.
Maar de combo geen wind en vorst is voor mij echt het perfecte beeld.

Hopelijk gaat het dit jaar een stuk minder hard waaien, sommige momenten vervloog het effect wel heel snel. Maar het is maar 1x per jaar, weer of geen weer, we maken er sowieso een feest van.

Toch blijf ik zo 2 weken voor oud&nieuw dit topic goed in de gaten houden. Want na de corona periode en het weer van vorig jaar verdienen we wel een perfecte dag!

Ben benieuwd. Zolang het maar niet de hele dag/nacht regent. Iets minder harde wind zou ook fijn zijn.

Ik zou echt wel weer eens een ouderwetse jaareisseling willen: lichte vorst, kraakhelder, beetje wind. Overdag dan lekker koud met zonnetje en blauwe lucht.

Je kunt er nog niets over zeggen voor over 4 weken, maar de afgelopen dagen is het echt heerlijk stookweer. Koud, klein windje, echt zo'n typische stookdag.

Tm de 27e december zal ik regekmatig wat posten hier, vanaf de 28e sta ik vuurwerk te verkopen in de winkel en zullen vast wel anderen het roer overnemen��

Waren we nu maar precies 4 weken verder...
De hele dag koud en weinig wind,en nu om het helemaal af te maken,sneeuw wat ook nog eens blijft liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan