Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat het meevalt. Hopelijk wordt dit een saai topic. Halverwege december zicht op stabiel winterweer. Modellen die allemaal op dezelfde lijn zitten, weinig verandering de laatste twee weken…

Soms is dromen heerlijk, nu maar afwachten hoe hard de realiteit gaat zijn…
Ik weet nu al dat ik ga doordraaien van de zenuwen als er modellen met wind of regen in de pijlijn liggen :frusty:

Ik weet nu al dat ik ga doordraaien van de zenuwen als er modellen met wind of regen in de pijlijn liggen :frusty:

Hier precies zo hoor. altijd het voornemen om het niet te doen, maar het moet die dag allemaal perfect zijn en zeker het weer.

Als ik een beetje vooruit kijj in de pluimen(niet dat ik er ook maar enig verstand van heb) dan zie ik wel wat kou in december binnenkomen, laat dat maar aanhouden tot na oud en nieuw ;)

Hoop dat we hier binnenkort weer vaker updates van de weermannen te zien zullen krijgen. Het duurt nog een tijd en uiteraard kun je er niets over zeggen, maar het weer van de laatste tijd is wel echt troosteloos en geeft weinig goeds aan.

Ach, wat al gevallen is, kan niet nog een keer vallen!
In de laatste week van November is in elk geval het weerbeeld al wel een tikkeltje anders dan dat we tot nu toe gezien hebben. Eerst die grond en de zee om ons heen even flink af laten koelen, dan ligt het begin er maar vast :)

Ach, wat al gevallen is, kan niet nog een keer vallen!
In de laatste week van November is in elk geval het weerbeeld al wel een tikkeltje anders dan dat we tot nu toe gezien hebben. Eerst die grond en de zee om ons heen even flink af laten koelen, dan ligt het begin er maar vast :)

Zoals elk jaar...begin of half december perfect stook weer,om daarna weer vol over te gaan op de herfst,met bijbehorende wind en regen...

Vorig jaar helemaal krankjorum geworden van dit topic:D Nu denk ik...slechter dat vorig jaar kan bijna niet.

Ondanks dat liever iedereen dit topic mijd, ga je toch kijken.

We zien het wel, slechter dan vorig jaar kan haast niet.

Ondertussen beginnen de zenuwen toch al een beetje te gieren. Gisteren voor het eerst de GFS voor de komende 384 uur bekeken om te kijken of dat baggerweer van de afgelopen tijd eindelijk een keer ophoudt. Ik kan niet wachten tot de VWC-meteorologen zich melden om de kaarten van zinnig commentaar te voorzien.

Weertje zoals het vanmorgen eruit ziet zou top zijn! Iets te koud voor mijn voorkeur maar verder prima stookweer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan