Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat ik team gfs maar ga supporten. Kan ik ergens een sjaaltje kopen![]()
GFS geeft windkracht 6/7 aan de hele dag voor het ZW. Dat zou je bijna niks kunnen afsteken. Niet te doen dit.Bekijk bijlage 78425
September was met juni de enige maand zo goed ongeveer dat het níet regende en mooi zomerweer was! En alsnog valt de kerst in december!?Als het regent in september, valt kerst in december!
Ook dit jaar maar weer mooi uitgekomen.
Ja, knmi is nog altijd erg betrouwbaar, weten ook goed het meest aannemelijke eruit te kristalliseren. Guidance is vooral altijd top, maar ook de gewone daagsverwachting op de site.Het KNMI, die ik doorgaans het meest vertrouw, geeft nu het volgende aan, wat mij in elk geval hoop geeft op het ontwijken van een rampscenario:
De ECMWF kaarten zijn opnieuw geschud.
Huidige run veel gunstiger dan die van gisteravond.
Vliegt alle kanten op en komt uiteindelijk erg nauw.
T/m 30 ste zitten de modellen op 1 lijn.
Morgen hopelijk meer zekerheid over oudejaarsnacht
Ook ik ben me bezig gaan houden net modelen en gfs moet zeggen ziet er prima uit!
Bekijk bijlage 78432
Ook ik ben me bezig gaan houden net modelen en gfs moet zeggen ziet er prima uit!
Bekijk bijlage 78432
Laatste dagen steeds minder juist! Lijkt zelfs wat koeler, rustiger weer door te zetten Oudjaarsdag! Eindelijk! Nu nog m'n spookbeeld kwijtraken dat weer opdoemt...Mijn opa had vroeger een weerhuisje..
Bij slecht weer stond er een poppetje te huilen,en met goed weer stond er een lachend poppetje.
Dit topic is net zo een weerhuisje
Alleen wisselen de poppetjes hier nogal snel de laatste dagen.
Stuur maar langs als het de 31e klote weer is, ik bewaar mijn vuurwerk dan wel een jaartje![]()
Bij mij zal ze toch echt moeten wachten tot na 2 uur.
Laat m’n jaarlijkse avondje vuurwerk echt niet afpakken.
Bij mij zal ze toch echt moeten wachten tot na 2 uur.
Laat m’n jaarlijkse avondje vuurwerk echt niet afpakken.
Bekijk bijlage 78432