[FF-SK1-MIX] Star Kids - Cat. 1

Hè?! Maar nu zitten jullie zelf toch te praten in dat straatje van "zoveel mogelijk voor zo laag mogelijke prijs" dat de importeurs laatste decennia het klein vuurwerk de nek om heeft doen draaien?!

Heb deze met kerst afgestoken met mijn neefjes. Leuk spul met nostalgische waarde voor mij, al gaat niets boven de Star Kids die ik als klein ventje heb gestookt. Los inderdaad niet groot, maar een heksenkring op het einde maakte het af. :p

Vond het zelf prima spul voor de prijs.

Hè?! Maar nu zitten jullie zelf toch te praten in dat straatje van "zoveel mogelijk voor zo laag mogelijke prijs" dat de importeurs laatste decennia het klein vuurwerk de nek om heeft doen draaien?!

Ik geef aan dat vergelijken zoals jij dat doet geen zin heeft, want de grondbloemen (met crackling) bieden m.i. meer effect per stuk én je krijgt zelfs 2,5x meer in een doosje. Het is als antwoord op jouw eigen vraag/opmerking over wat je kunt krijgen voor 2,-, en dan val je me aan op het antwoord? :rolleyes:

Ik vond ze voor het formaat nog best wel geinig, verwachting was ook eigenlijk helemaal niets dus kon alleen maar meevallen. Koop ik ze weer? nee dat niet ;)

Het viel mij eigenlijk vooral op hoe klein ze nou echt waren. De verwachtingen waren daarom niet bijster hoog en dat klopt eigenlijk wel met de uitkomst. Zal deze zeker niet weer nemen, leuk om gezien te hebben.

Deze dingen stellen niet zo veel voor inderdaad. Zou ze niet nogmaals kopen. Maar voor die prijs moet je er ook niet veel van verwachten natuurlijk. Het label van het doosje ziet er wel leuk uit.

Ik sluit mij hier bij aan. Schattige fonteintjes en puur gekocht om het label en Funke. Voor die 2 euro kan je eigenlijk ook niet veel klagen en was leuk om de dagen daarvoor beetje af te steken. Zal ze niet nogmaals halen, maar heb er nog wat van over.

Ik had twee kleine doosjes van 10 stuks van meegenomen. Gewoon voor de heb. Ik vond ze wel geinig ook al stelt het niet heel veel voor.

Back
Bovenaan