Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gaat hier al richting windkracht 5
Bekijk bijlage 78100
Misschien is het ook gewoon beter om dit topic pas na kerst te openen als de modellen wat zekerder zijn.Kan nog van alles veranderen in een week tijd.
Ik vind het zoooo mooi om hier mee te lezen, alle stress, paniek, hoop. Iedere afbeelding iedere run weer opnieuw hahahahaha.
Na afgelopen jaar kan ik me er serieus niet meer druk over maken, zelfs toen met windkracht 5 lekker gestookt. Voor mij is het glas half vol en hoe dan ook maken wij er altijd een top avond van.
De tijd dat met 31-12 min20 vriest zal niet meer weder keren.
Ik denk dat we er maar aan moeten gaan wennen dat het met oud en nieuw nat en winderig is .
Het is wat dat betreft ieder jaar het zelfde tafereel gewoon .
De laatste keer dat het rond -15 C was, was 96/97 en daarvoor lokaal -20 C (vermoed ik)
Dit zegt windkracht 4/5 ..Bekijk bijlage 78121
Wel apart dat buienradar nu windkracht 1/2 aangeeft voor 31 december. Waar halen die dat vandaan dan![]()
Wel apart dat buienradar nu windkracht 1/2 aangeeft voor 31 december. Waar halen die dat vandaan dan![]()
Modeluitvoer, verandert elke 6 of 12 uur. Dus heb je nog weinig aan. Wat wel interessant is, is het ensemble. Onderaan de neerslag, bovenaan de temperatuur.
Bekijk bijlage 78101