Help ik haat dit topic en ik kom elke keer terug
Dat hebben we allemaal haha, wat een topic blijft dit he. Ene moment denk je dit wordt weer helemaal niets en dan zie je berichten voorbij komen waar je tog wel wat positiever van wordt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Help ik haat dit topic en ik kom elke keer terug
Zie dat er voor de kaarten van de 31 vandaag een nieuw model beschikbaar is gekomen genaamd UM welke iets mer kou voorschrijft. Is er iets te zeggen welke van de 2 het vaker bij het juiste eind heeft?
Maar even veel belangrijker…
Waar is David het orakel? Verwacht toch eigenlijk elke dag wel een update![]()
Ben heel benieuwd, kans diagram voor de voort bulderende W/ZW circulatie laat weinig tot geen verandering zien t/m de 29ste.. Hopen dat met meer zuid wordt zoals Vuurwerkkoning is het kaartje liet zien. Al zal dat komende 2 weken nog tig keer veranderen.
Bekijk bijlage 77716[
Vergelijk windpluim met 5 dagen geleden. Blijft ongewijzigd bijna is de West/Zuidwest hoek. Kunt er dus wel aardig van uit gaan dat het in ieder geval zacht zal zijn, met kans op wisselvallig weertje. Kracht blijft gemiddeld inderdaad tussen de 3 en 4 schommelen.
![]()
Ik zal jullie allemaal gerust stellen! Het wordt nooit zo erg als morgen. En het gaat ook niet 8 uur lang waaien en regenen. Kort samengevat; ales komt goed!!