vuurwerkduiven
VWC lid
Windkrach 5 was faWeet iemand wat de werkelijke windsnelheid was gisteren bij de demo in Goor? Vond dat nog net te doen wel. Ok, fijn is anders. Maar vond sommige producten nog aardig presteren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Windkrach 5 was faWeet iemand wat de werkelijke windsnelheid was gisteren bij de demo in Goor? Vond dat nog net te doen wel. Ok, fijn is anders. Maar vond sommige producten nog aardig presteren.
Steek je het volgend jaar af toch
Ik weet wel zeker dat EC dat beter doet. Moet je voor de leuk eens naar de 12z data kijken. Dat is gewoon 4-5 Bft met 60-70 km/h gusts....nou ik kan je verzekeren dat dat niet fijn afsteken is. Of het nou droog is of niet. De kustgebieden pakken nog wat meer wind...
Overigens, ik waardeer je bijdragen, maar elke losse run analyseren heeft weinig nut. Dat heeft een te hoog 'aan-uit' gehalte. Dat is voor leden ook niet echt bruikbaar, of zelfs verwarrend. Probeer er doorheen te kijken (dat doe je regelmatig heel goed trouwens).
Vwb deze situtie; zo'n warme sector staat garant voor een puist wind, ook diep landinwaarts (let ook op de heuvels in Limburg bijvoorbeeld). Enige waar je nu nog op kan hopen is dat het front zelf iets sneller doortrekt of zelfs net buiten de Nederlandse grenzen terecht komt tijdens de stookperiode (die kans acht ik zeer klein overigens). Wat dat betreft is 100km heul veel op deze termijn...
Dit is windkracht 4-5Waarom niet snap het niet met 4 is het prima te doen man! En uitschieters naar 5 ja maargoed dat zal niet de hele avond zijn
@dabombe het oosten komt er volgens jou dus het beste mee weg?
Weet iemand wat de werkelijke windsnelheid was gisteren bij de demo in Goor? Vond dat nog net te doen wel. Ok, fijn is anders. Maar vond sommige producten nog aardig presteren.
Je moet maar zo denken, het kan altijd slechter. Gewoon genieten mannen
Dit is windkracht 4-5
Versus 2-3
Om je een indruk te geven. Als de windsnelheden daadwerkelijk zo hoog eindigen zou ik aanraden gewoon de opslag in en met een mooie gelegenheid of volgend jaar stoken, iig goudbakken en mooie compounds
Vindt het persoonlijk nog wel meevallen. 2de filmpje is ook veel dichterbij.
Werd hier net een cake afgestoken,maar zag er eigenlijk nog best goed uit.
En volgens windverwachting.nl is het hier nu windkracht 5 met windstoten tot 7.