knallertjeee
VWC lid
Probeer er wel echt vanuit te gaan dat we mooi stook weer krijgen. Uiteraard nergens op gebaseerd, maar het moet weer eens een top oud en nieuw worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou hier zat het toen echt pot dicht na 12en ellende om half 1 maar gestoptVorig jaar was super qua tempratuur en zo goed als droog en geen mist.....
Al was het jaat 2018 /2019 een van de beste jaren die ik heb meegemaakt.
Toen was het hele dag en avond droog en meer dan 10 graden....en mistvrij....een top oudjaar was dat!
Zo een dag als vandaag. Dat zou perfect zijn! Koud windje, temperatuur rond het vriespunt, relatief helder hier. Lekker man!
Is er ook een tegenhanger van de Thanks knop want dit soort nieuws lees ik niet graagWisselvallige vanaf 20e,npu ja zoals het nu lijkt qua kansen...
Ik kon de overburen vanochtend niet eens zien door de mist... en dat kwam niet omdat ik landelijk woon![]()
Wisselvallige vanaf 20e,npu ja zoals het nu lijkt qua kansen...
Niet aan deze kant van Nederland! Hier hangt toch behoorlijk wat mistHet weer van nu mogen we over 3 weken wel hebben zeg, echt perfect stook weer.