Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou hier ieder jaar voor tekenen. Daarnaast heeft cat1 vuurwerk sowieso niet heel veel last van windkracht 4, dus voor dit jaar prima voor iedereen.

Hey Bonzo, ben jij wel in NL dan tijdens de jaarwisseling?
Ik dacht dat je het ergens anders ging vieren?
Verder wel prima weertje hoor! Overdag lekker carbid schieten, dan maakt de wind niet zoveel uit. In de avond wat cat 1 voor de deur stoken bij de vuurton, dan is een beetje wind op zich ook niet erg. Hopelijk gaat die wind daarna snel volgens verwachting liggen. Wij zitten hier aan een windkracht 3-4 rond middernacht, op zich wel prima, windrichting is in elk geval perfect voor ons.

Dikke prima deze voorspellingen zeg, blij mee. Enkel de temperatuur had een graad of 12 lager mogen zijn. Maar goed, erg blij mee.

Dikke prima deze voorspellingen zeg, blij mee. Enkel de temperatuur had een graad of 12 lager mogen zijn. Maar goed, erg blij mee.

deze temperatuur is prima, waarom moet het in godsnaam kouder of zo koud dan ?

tevens is de wind nu al aan het afnemen, het is heerlijk buiten.
kun je nagaan dat we morgen nog de helft aan wind hebben

Voor mij had de temperatuur ook wel lager gemogen, vrieskou is toch wel één van de weertypen die ik associeer met oudjaarsdag / nieuwjaarsnacht. Heerlijk om weer binnen bij te moeten komen van de koude.

Desalniettemin ben ik blij met de huidige weersvoorspellingen: overdag kans op een buitje, 's avonds droog en een afnemende wind. Top!

Meer sfeer als het kouder is inderdaad, maar vooral blij als we lekker buiten kunnen staan met elkaar en dat het droog is.

Waait wel heel hard vanavond, hopelijk is het morgen wat minder. Want dit is funest voor mijn categorie 1 fonteintjes.

Waait wel heel hard vanavond, hopelijk is het morgen wat minder. Want dit is funest voor mijn categorie 1 fonteintjes.

Had ik inderdaad last van vanavond. Een categorie 1 fonteintje waaide om. Het is al niet veel, als die dan ligt is het nog minder.

Ik kijk uit naar morgenavond, als ik het zo lees hier komt het goed.

Laatste berichtje van mij in dit topic voor dit jaar. Door een kleine storing die overtrekt gaat het vanaf 12:00 even licht regenen. Wanneer het exact gaat regenen en hoe lang dat duurt is nog zeker. Over de wind zijn de modellen het ook nog niet eens. Die kan komen te liggen tussen een windkracht 2 en 4.

0B659801-D723-40D8-A825-C42ABEC76DFB.jpg

FC839678-2959-4721-9451-182F954EA460.jpg

Thanks weermannen, altijd een spannend en interessant topic om te lezen. Fijne jaarwisseling en maak er wat moois van!

Hoe lijkt het nu met de wind voor de kustregio's? Gaat dat nog voor 00u afzwakken of pissen we naast de pot? Zoals nu is't iig 3x niks.

Goedemorgen, droog, erg zacht en wisselend bewolkt. Vanavond aan zee 5-6 Bft, binnenland niet onder 3 Bft, 3-4 lijkt het uit het westzuidwesten. kustregio’ s 4 tot soms 5 Bft, erg vlagerige wind, ook vanavond…

Veel plezier allemaal, genieten en stoken!

Hier in Enschede heerlijk zacht, net even de oliebollen ingeslagen. Mag inderdaad wel ietsje koeler, voor dat wintergevoel en oudejaarsgevoel. Maar prachtig stookweer, dus zal niet klagen :-)

Goedemorgen, droog, erg zacht en wisselend bewolkt. Vanavond aan zee 5-6 Bft, binnenland niet onder 3 Bft, 3-4 lijkt het uit het westzuidwesten. kustregio’ s 4 tot soms 5 Bft, erg vlagerige wind, ook vanavond…

Veel plezier allemaal, genieten en stoken!
Bweh, als het vlagen van 5btf blijven, hou ik m'n niet-knetterende fonteinen binnen, zou zonde zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan