Lastig kaartje om snelheden af te lezen, had deze ook al opgezocht.
Windvaantjes representeren knopen. Half vaantje is 5 kt, heel vaantje 10kt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Windvaantjes representeren knopen. Half vaantje is 5 kt, heel vaantje 10kt. Anderhalf vaantje is 15kt, twee hele 20kt enzovoorts. Moet lukken, toch?
Dikke bagger volgens GFS model, emotionele rollercoaster dit![]()
Zeker! Ik zit ook bij elke run met geknepen billen. Merkte zelfs dat m'n nachtrust er onder lijdt (even los van de oplopende kruitstress). De operationele run van EC12 laat overigens zien hoe het moet. Gewoon netjes afnemend na 18z en op 00:00 een hele fijne 3-4 Bft...
Ja en dat is echt dik prima. Windkracht 4 is al teveel denk ik, een trappetje klinkt weinig maar de kracht die er dan in de wind zit neemt flink toe5 m/s is nog net windkracht 3 toch?
Hoe snel loopt de waarschijnlijkheid op in percentages?
Is het bv woensdagavond 50% kans dat het model uitkomt, en donderdag 70% of werkt dat niet zo? Ik probeer een inschatting te maken vanaf wanneer de veranderingen in voorspelling minimaal zijn nog maar
Alles is beter dan het weer van gisteren in ieder gevalMannen, ik denk dat de wind wel afneemt. En het is droog. Volgens mij moeten we dan tevreden zijn. Ik teken er voor!