Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De expert pluimen bij de KNMI zien er erg goed uit! Echter moet het niet nog rustiger worden qua wind volgens mij, want dan zou er inderdaad wel eens mist kunnen gaan ontstaan. Maar op dit moment lijkt het een uitermate fijne jaarwisseling te worden. ��

Zo fijn om dit te zien zeg, eindelijk eens geen zorgen maken om het weer. Bedankt allemaal voor de update's iedere keer.

Qua temperatuur en neerslag zie ik het wel goed komen, de enige voor als nu onzekere factor is de windrichting. Deze zitten (grof gezien) tussen noord oost en west in. Voor mij zou het top zijn als er een noord component in zou zitten.

Qua temperatuur en neerslag zie ik het wel goed komen, de enige voor als nu onzekere factor is de windrichting. Deze zitten (grof gezien) tussen noord oost en west in. Voor mij zou het top zijn als er een noord component in zou zitten.

Als we ons om dit soort details druk maken, dan zit het wel goed qua weer(svoorspelling). :rolleyes:

Het is bijna eng dat het hier zo een kleine week vooraf al zo positief gestemd is. :)
Gaan we dan echt meemaken dat we gewoon eens zonder gestress over het weer de laatste dagen in gaan, hoe lekker!

Ik maak me ook wel een beetje druk om de wind.
Hopen dat hij net de rook erg blaast.
Meeerdere site geven aan dat er mist kan onstaan door weinig wind en vuurwerk..
Hoe zie jij dit @david?

Als we ons om dit soort details druk maken, dan zit het wel goed qua weer(svoorspelling). :rolleyes:

Haha daar lijkt het wel op. Scheelt mij weer rommel ruimen als de wind goed staat. Dan kan ik mijn oude stookplek gebruiken zonder dat de buren zeuren dat de tuin bezaaid ligt. :rolleyes:

Mooi hoor steeds meer sites waarschuwen voor mist oudejaars avond en nacht...
Het was ook weer te mooi om Waar te zijn goed weer...
Dan had ik liever windkracht 4 en een beetje regen dan deze voorspelling.

Mist is de grootse boosdoener voor ons als freaks

Mooi hoor steeds meer sites waarschuwen voor mist oudejaars avond en nacht...
Het was ook weer te mooi om Waar te zijn goed weer...
Dan had ik liever windkracht 4 en een beetje regen dan deze voorspelling.

Mist is de grootse boosdoener voor ons als freaks

Naja, daar zijn ook wel de meningen over verdeeld, ligt er ook wel beetje aan hoe je oud en nieuw viert.
De een heeft een vuurton en een paar statafels buitens staan, de ander zet zijn vuurwerk al klaar op een pallet en hoeft die om twaalf uur alleen naar buiten te tillen. De een zal liever geen regen hebben en dan maar een beetje mist, de ander zal liever een beetje regen hebben want hij staat toch niet zo lang buiten. Smaken kunnen verschillen, ik vind persoonlijk een beetje mist dan toch beter. Geeft ook wat sfeer vind ik. Persoonlijk heb ik liever overdag mist en 's avonds gewoon helder weer, alleen helaas kunnen we het weer (nog) niet bestellen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan