Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfoeeeee, nieuwe runs...oh man.., ECMWF komt ineens met een bak wind en vrij actief lagedrukgebied en regen...GFS is beter maar laat een regenstoring vanaf de oceaan steeds sneller vanaf Canada richting Engeland en Nederland trekken..per run gaat hij steeds wat sneller......wat zou de pluim doen straks? het blijft spannend...(ik zeg natuurlijk niet dat dit uitkomt he :rolleyes:)
1e kaart ECMWF 31e 12 uur,
2e kaart GFS 1 jan 00.00 uur
D25BDBB1-9274-41F2-A94F-581639B92155.jpgA5273361-C230-4B76-AB26-AC75F4A4C628.jpg

Laatst bewerkt:
Voor mij 3 categorieën:

Sfeerverhogend: ijzig koud met overdag strakblauwe lucht en een zonnetje of sneeuw.
Prima: In het ergste geval een paar spetters regen overdag of in de vooravond, om 12 uur droog
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend: bakken regen, dichte mist, harde wind

Ik hou hier even de vingers gekruist dat de volgende run een stukje beter is en we niet voor die laatste categorie gaan :rolleyes:

Liever een beetje regen dan een bult wind.
Maar als ik de lijn zo strak bij elkaar zie, dan belooft het niet veel goeds. Hopen dat het nog verbetert.

Pffff hier wordt je totaal niet vrolijk van, ik ga deze topic denk lekker vermijden en kijk wel wat voor weer het wordt, dit brengt te veel stress met zich mee

5bft en 2mm regen voor No in laatste run...mwah, is te doen. Vond de vorige run enger, waar een plaklaag/inversie voor mist had kunnen zorgen. Komende week lekker runs volgen, hoort bij de kruitkriebels!

Ik kijk trouwens ook voor de zaterdag; veel dealers langsfietsen! Liever ook geen regen en wind dan!

Het is nog veel te ver vooruit om echt goed te kunnen voorspellen hoe het gaat lopen. Ik zie het allemaal wel...

5bft en 2mm regen voor No in laatste run...mwah, is te doen. Vond de vorige run enger, waar een plaklaag/inversie voor mist had kunnen zorgen. Komende week lekker runs volgen, hoort bij de kruitkriebels!

Ik kijk trouwens ook voor de zaterdag; veel dealers langsfietsen! Liever ook geen regen en wind dan!

Waar kan je zulke runs bijhouden? Lijkt mij wel interessant al kan ik zelfs nederland moeilijk vinden op die kaarten haha:p

Elke keer weer als er iets geplaatst word gelijk een stress piek. Net zoals het draadje van niet binnenkomende of afgekeurde artikelen..

Wat een paniekvoetbal weer, als de pluim de volgende week zondag nog steeds gelijkenissen toont met die van vandaag dan ga ik me langzaam ingraven. Maar voor nu echt werkelijk nergens voor nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan