Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga morgenavond gewoon lekker stoken jongens.

Verspil geen energie aan dingen die je toch niet kan veranderen.:)

Het weer heeft nog wat goed te maken in het westen van de afgelopen 2 jaar.
wat een drama weer hadden we vorig jaar zeg bakken met regen en de hele dag een windkracht 5.
en het jaar ervoor ook een dikke wind.

mag het nu eindelijk eens droog zijn met een windkracht 4 ?

GFS heeft een golf (met regen) die vanavond het zuiden binnenloopt, ECMWF heeft juist het front vanavond over het westen en midden liggen. De progtemps laten nog steeds geen duidelijk front zien. Regelmatig wat regen nu, dat kan overal zijn want nog steeds komen twee systemen door. (wel van het westen uit..) Oosten en noordoosten lijken de beste papieren te hebben maar het komt zelden voor dat de twee grote modellen zo uiteenlopen voor dezelde dag...radar in de gaten houden dan maar. Fijne jaarwisseling allemaal...

RTL4 spreekt van een natte jaarswisseling zonder handschoenen. Zoals de radar beelden er nu uitzien houden wij het droog van 23:00 tot 01:00, en ik hoop dat dit ook het geval zal zijn.

Ik zal voor jullie allemaal een poging doen om het hele front weer rechtsomkeert te laten maken met een aantal salute cakes :cool:

Volgens lokale omroep L1 (Limburg)

Op oudejaarsavond is het bewolkt en later op de avond komen er perioden met regen. Tijdens de jaarwisseling is bij 5 à 6 graden regenachtig en er staat een matige (3-4) ZW wind.

Maja, wat is 'regenachtig'?

Volgens lokale omroep L1 (Limburg)

Op oudejaarsavond is het bewolkt en later op de avond komen er perioden met regen. Tijdens de jaarwisseling is bij 5 à 6 graden regenachtig en er staat een matige (3-4) ZW wind.

Maja, wat is 'regenachtig'?

Dat er van tijd tot tijd wat regen valt met ook wat drogere periodes ertussen.

Het is hier nu fantastisch ... We moeten het er maar mee doen vandaag ! Iedereen veel plezier ...

Hier ook prachtig weer. En als ik op buienradar kijk, lijkt t voor Sittard toch mooi droog te blijven vanavond! We zullen het allemaal meemaken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan