Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even buiten gelopen, maar ik maak me wel zorgen over die windstoten. Zo is het prima, zo waai je zowat uit je broek. beetje regen is inderdaad geen ramp. We zien morgen wel, en anders hou ik wat over :)

Morgen 31 december

Later opnieuw regen

Oudejaarsdag start droog met een mengeling van wolkenvelden en enkele opklaringen. Echt overtuigend zal de zon overigens niet doorbreken. In de loop van de dag wordt de bewolking dikker, maar het blijft tot de avond droog. Bij een meest matige zuidenwind, kracht 3 tot 4 wordt het 7 graden. In de avond gaat het regenen en ook tijdens de jaarwisseling valt er nog af en toe regen en staat er een meest matige wind uit zuid tot zuidwest

dit is wat we verwachten kunnen volgens RTV oost

http://www.rtvoost.nl/weer/

ik denk dat het hier allemaal donders mee gaat vallen .

Buienradar per 3 uur verwacht voor mijn regio (west brabant)alleen om 18:00 wat spetters (0,5 mm) 51%. Voor de rest geeft hij aan dat het droog blijft!!!

Ik ben blij dat morgen niet vandaag is, en viceversa :D Dit was het weer vorig jaar :cry: en het scheelde dit jaar weer niet veel!

Wat is eigenlijk erger voor het vuurwerk/effecten, (harde) wind (welke kracht?) of (harde) regen?
Wind! Regen deert niet,als het lontje maar brandt. Heb afgelopen weken shows en demo's in de stromende regen meegemaakt. De dingen die niet afgingen was startlont doorweekt geworden, en ook dat duurt wel eventjes dankzij de viscose huls.

Op t 8 uur journaal hebben ze het erover dat het rond de jaarwisseling waarschijnlijk alleen in het westen droog is. Nouja we zullen wel zien.

Beetje regen maakt me niet zoveel uit, ben meer bang voor wind. Brocades e.d. verwaaien dik als het hard waait :mad:

Maarja, maakt niet uit hoe hard het regent of waait, stoken doen we sowieso wel :D

Ik zorg om 12 's nachts zelf wel voor een hoog luchtdruk gebiedje voor mijn huis, weinig wind geen regen , maar een heldere hemel. Gaat helemaal goedkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan