Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach ja... wat is oude en nieuw nou zonder regen... :bonk: Ik zou me kaopt schrikken als het eens een keer droog, windstil en helder is!!

Hier is het prachtig weer, de zon schijnt, het is niet koud, goed weer voor de stokende jeugd in
enschede.
Had wat boodschappen gedaan en leuk om te zien al die kinderen met schouder tassen vol vuurwerk.
Verlang ook wel weer naar mijn jeugd jaren, haha

Helaas al veel regen gehad nu even droog.

Baal er wel van ik zit langs de kust en hier minimaal windkracht 5 met harde windstoten. Wat een domper weer.

je moet voor de gein is kijken op buienradar en dan de 24 uurs verwachting aanklikken dan krijg je een aardig beeld hoe de dag gaat verlopen, en qua neerslag ziet het wel oke uit, wel regen maar niet veel.

Geen regen nog hier, begint wel wat bewolkt te worden maar het word ook donker.
Heerlijk kunnen stoken vandaag. Had wat rotjes gekocht wat een piep lontjes van die dingen waren dat 80% weigerde.
Het duurdere spul doet het perfect :D

Hier ook nog geen enkele druppel gevallen. Het is de hele dag zonnig geweest en hoop dat het ook zo blijft. Volgens de buienradar zou het pas ergens rond 3-4 uur gaan regenen hier, dus geen probleem.
Ik hoop ook dat de wind afneemt want dat is er toch echt wel veel.

Beetje stevige wind maar toppie weer verder hoor,alles kan. Zie wel regenfront aankomen, maar die lijn is best smal. Met de treksnelheid is dat in een half uur, drie kwartier overgetrokken. 't Spul moet, kan en zal de lucht in :D

Als ik buienradar bekijk lijkt er erop dat het op de meeste plaatsen droog zal zijn om 24.00 uur.
T zal er voor ons in Sittard net om spannen.. In t ergste geval beginnen we gewoon iets later :bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan